15 Reacties

4 jaar geleden

Jaaaaa! Werkt bij ons heel goed!

4 jaar geleden

Hier ook. Zo fijn!!

4 jaar geleden

Ik twijfelde ook! Zo blij met deze topic馃槂Hoe gebruik je de sab simplex? Beetje domme vraag mis maar hoe weet je of t krampen zijn?

4 jaar geleden

Vraagje.. is het zo dat jullie baby's nu helemaal geen last meer heeft van de krampjes of merk je nog wel dat ze krampjes hebben of is het minder erg/vaak geworden? Wij gebruiken infacol en wij merken dat het een stuk minder is geworden en Sep nog maar 1 a 2x per dag last heeft van krampjes en deze gelukkig ook niet heel lang aanhouden. Ik twijfelde eerst of we voor infacol moesten gaan of voor sab simplex. Ik ben erg benieuwd hoe de werking is bij jullie 馃槉

4 jaar geleden

Ik volg! Ben ook heel benieuwd naar andere ervaringen. Onze Mason is 3 weken oud en heeft zowel last van darm krampjes als van boertjes die niet willen komen... Werkt sab simplex voor beide problemen? Of is 't alleen voor die darm krampjes?

4 jaar geleden

5x per dag 15 druppels. Wij weten dat het krampen waren door de toon van zijn gehuil en zaken zoals fietsen met benen gaven duidelijk verlichting. Maar door sab helemaal geen krampjes meer. Ik weet niet of het ook voor boeren werkt maar die van ons boert wel nog.

4 jaar geleden

Werkt erg fijn! Onze dochter is nu 3,5 week en heeft nogsteeds wel krampjes maar een stuk minder vaak en minder heftig!

4 jaar geleden

Via welke website bestellen jullie?馃槉

4 jaar geleden

Reactie op breg27

De-welpenhoeve.nl

4 jaar geleden

Ik gebruik het nu 2 weken ongeveer, dochter is 3 weken vandaag. Werkt wel echt, bij zoontje infacol gebruikt maar dit werkte wel echt minder. Hoe dat kan is mij een raadsel omdat de werkzame stof (Simeticon) hetzelfde is, geloof alleen dat de dosering bij Sab simplex iets hoger is.. ik doe overdag 5 druppels in de fles en 鈥榮 avonds 10 druppels.

4 jaar geleden

Dit werkt voor onze zoon van bijna 4 weken super! Wij hebben eerst Infacol ongeveer week geprobeerd, maar helaas merkte wij weinig verschil. Nu net 2 dagen sab simplex en dit werkt echt super! Hij laat nu tijdens de fles boertjes wat hij eerder niet deed! Hij loopt minder rood aan en ziet dat hij er makkelijker vanaf komt! Ik zou dit zeker aanraden!

4 jaar geleden

Reactie op breg27

Bol.com

4 jaar geleden

Reactie op breg27

https://www.duitse-internetapotheek.com Goedkoper dan bol.com of eerder genoemde Welpenhoeve en snelle verzending!

4 jaar geleden

Het is niet bewezen dat het werkt, maar het is ook echt niet perse bewezen dat het niet werkt. Er zijn echt veel verloskundigen, kraamverzorgende die het aanraden en zelf ook de ervaring hebben dat het wel werkt. Overigens hebben we bij onze 1e infacol gebruikt, maar hielp het helemaal niet. Nu zijn we even de grens over gegaan voor sab simplex en ben benieuwd. Nr 2 lijkt toch echt wel veel meer last te hebben, dus ik vind het in ieder geval het proberen waard.