2 Reacties
6 maanden geleden
Dit is echt heel herkenbaar. Ik ben altijd met mijn dochter bezig. Regel alles, pak alles in etc etc. Hij vindt het dan gek dat ik geen ruimte over heb voor hem.
Gisteren zat hij F1 te kijken, ik ook maar de tuin moest nog opgeruimd zoals krijtjes ivm regen en wat losse spullen en de watertafel en hij blijft gewoon op zijn kont zitten.
Ik ben al langer gestopt met wat zeggen want hij zegt altijd dat hij zo zijn best doet. Het is bijna lachwekkend gewoon. Laatst een lijstje bijgehouden met wat ik allemaal doe. Hij zag het en werd boos 🤷🏼♀️
Morgenavond de eerste keer naar relatietherapie. Ik heb meer dan een jaar in een depressie thuis gezeten en hij heeft niets gedaan om mij te helpen 🤷🏼♀️ nu weer aan het opbouwen met werk. Ben benieuwd straks als ik weer volledig aan het werk ben! Telefoon is hier ook een probleem!
Succes en sterkte, ik heb voor nu geen advies maar begrijp je volkomen!
6 maanden geleden
Herkenbaar hoor. Niet dat mijn man niet actief is, hij doet op zich best leuk met m’n ons zoontje en let goed op hem en blijft bij hem. Maar het lijkt soms wel een opgave. Wil ook nooit ergens anders verschonen en ik ben vooral aan het regelen. Niet heel erg, maar waar ik mij wel aan stoor net als jij, is dat hij zo vaak op z’n telefoon zit. We hebben het er vaak over gehad, maar op een incidenteel moment na zit hij non stop met z’n mobiel. Niet leuk en super storend.