18 Reacties

4 jaar geleden

Wat naar zeg, ik zal aan jullie denken en hopen dat alles goed zal komen❤❤😔🙏🏾

4 jaar geleden

wat naar zeg, en wat gebeurd er dan verder? zegt mij niks...Maar altijd vervelend als je zoiets hoort :( sterkte

4 jaar geleden

Reactie op PlaneeTJE

wat naar zeg, en wat gebeurd er dan verder? zegt mij niks...Maar altijd ver ...
Het klinkt grof en egoistisch, maar als blijkt dat de schisis voortkomt uit een mentaal probleem. Dan zal er wss gekozen worden om ons kindje af te staan

4 jaar geleden

Het klinkt grof en egoistisch, maar als blijkt dat de schisis voortkomt uit ...
je bedoelt erfelijke afwijking? wat vervelend ik duim dat er nog wat goed nieuws komt🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op PlaneeTJE

je bedoelt erfelijke afwijking? wat vervelend ik duim dat er nog wat goed n ...
Kan ook veroorzaakt worden door een erfelijke afwijking, maar ook door een mentale of chromosomale afwijking. Maandag vruchtwaterpunctie om uit te sluiten waar het vandaan komt, dank je wel voor je medeleven

4 jaar geleden

Sterkte en erg schrikken. Wij hebben zelf een kindje met een schisis. Inderdaad vruchtwaterpunctie laten doen. Na al 1 operatie een super mooi resultaat. Ze had een lip en een kaakdeuk. Sterkte in de onzekere periode.

4 jaar geleden

Hier in de familie komt veel schisis voor (neefje, broer, oom) na bij sommige 1 operatie al zo mega groot verschil en vooruitgang dus het kan ook meevallen!! Sterkte en succes!

4 jaar geleden

Het klinkt grof en egoistisch, maar als blijkt dat de schisis voortkomt uit ...
Helemaal niet grof en juist niet egoïstisch, helemaal jullie keuze. Heel veel moed en sterkte.

4 jaar geleden

Heel veel sterkte! Hoe zijn jullie erachter gekomen? Ik kan nergens terugvinden hoe ze dit kunnen vaststellen..

4 jaar geleden

Reactie op LDRT

Heel veel sterkte! Hoe zijn jullie erachter gekomen? Ik kan nergens terugvi ...
Bij ons hebben ze het op de echo gecheckt maar ze lag niet goed dus dat hebben ze niet goed kunnen nakijken. Misschien kunnen ze het ook wel in de nevenbevindingen van de nipt zien maar dat vind ik ook niet terug.

4 jaar geleden

Reactie op LDRT

Heel veel sterkte! Hoe zijn jullie erachter gekomen? Ik kan nergens terugvi ...
Vanaf de 12e week kan het gezien worden, maar word gecheckt bij de 20weken echo of alles mooi is toegegroeid

4 jaar geleden

Reactie op michelle1985

Sterkte en erg schrikken. Wij hebben zelf een kindje met een schisis. Inder ...
Met hoeveel maanden heeft ze operatie gedaan?

4 jaar geleden

Het komt ook vaak op zichzelf staand voor. Weten jullie al meer?

4 jaar geleden

Reactie op succesvol

Met hoeveel maanden heeft ze operatie gedaan?
Met drie maanden hebben ze haar lipje gesloten. Ze is nu 6 jaar en over 2 jaar krijgt ze haar kaakoperatie. Niet fijn maar kan zeker allemaal veel erger.

4 jaar geleden

Ons zoontje is vorig jaar geboren met schisis, het is echt lang niet altijd in verband met iets anders, gelukkig! Artsen zijn zo kundig tegenwoordig, laat het je alsjeblieft niet tegenhouden om van jullie kindje te genieten hoor ☺️ komt echt wel goed

4 jaar geleden

Heel veel sterkte!🌹 hoop op goed nieuws voor jullie!

4 jaar geleden

Sterkte! Ik werk in de tandartspraktijk en zie regelmatig schisis-jes terug. Zelfs de volledige (cheilo, gnatho, palatoschisis) kunnen ze supermooi opereren, het kind kan dan iets of wat slissen en daarvoor kan je naar de logopediste. Ik dacht eigenlijk dat schisis een op zichzelf staand iets was zelfs?

4 jaar geleden

Hoe is het met jullie?