Hoi mama's,
Ons zoontje is nu al voor de 2e dag volledig droog (sinds maandag begonnen 馃挭). Hij is alleen taalvaardig nog niet zo sterk. Praat wel wat, maar in woordjes, korte zinnen en alleen wat hij al kent (dus een herhaling van 50x hetzelfde 馃槄). Wij zetten hem nu nog om het half uur (soms wat langer) telkens nog op de wc. Wij zeggen steeds als hij moet plassen dat hij vies of mama plas moet zeggen. Heel soms zegt hij vies, maar zit vaker aan zijn plasser te frunniken, waardoor wij het vermoeden hebben dat hij moet plassen. En ja hoor, dat is dus 9 van de 10 keer dus ook. Nu zien we het gelukkig vaak, soms komt hij ook in ons zicht gelopen en doet dit dan. Gistern gaf hij de middag vaak 'poep' aan. 10x op de wc gezet en steeds niks (waren op verjaardag). Bij thuiskomst nog steeds dit aangeven en eenmaal op het potje heeft hij dus gepoept. Super goed dat hij het heeft opgehouden 茅n aangegeven.
Super trots op hem, want het gaat naar mijn idee dus redelijk vlot en de goeie kant op! Maar ik maak me lichtelijk zorgen over of hij het wel taaltechnisch gaat zeggen van het plassen.. in ieder geval iets in de trant van (ik moet) plassen.
Herkenbaar voor moeders met al zindelijke kindjes?