9 Reacties

3 jaar geleden

Niemand?

3 jaar geleden

ik ben net een week terug van skivakantie. ik vond het moeilijk met een baby erbij, gezien haar slaapjes moest er eigenlijk altijd wel iemand in het huisje blijven en als we een keer gingen sleetje rijden werd ze sneeuwblind van al dat sneeuw. ze vond het zelf niet prettig merkte ik aan haar. daarnaast veel prikkels, maar daar is mijn dochter sowieso gevoelig voor. mijn zoon van 2 vond het echter geweldig. dus ik ga ervan uit dat volgend jaar beter gaat. het hielp natuurlijk ook niet dat ze ziek werd op vakantie. 馃槄 ik ben blij dat ik weer terug in nederland ben

3 jaar geleden

Wij gaan nu binnen 2 weken 馃槏 goede zonnebril, Skipakje, hopelijk mooi weer en niet te koud

3 jaar geleden

Wij zijn met ons kindje tussen kerst en nieuw geweest. Hij was toen 9 maanden oud. Het ging heel erg goed. Ik vond het lange rijden wel spannend maar gelukkig sliep hij veel. We hebben een tussenstop met overnachting genomen en hebben dus twee keer 5 uur ongeveer gereden met pauzes. Tip om een speen met speenkoord mee te nemen. Op de heenweg vloog de speen alle kanten op in de auto. Op een gegeven moment kwam ik er nietmeer bij vanuit de bijrijderstoel. We hadden ook een speelgoed autostuur gekocht met geluid etc. We hadden een skipak voor hem! En de draagzak mee, zo zijn we met een dichte gondel lift een keer naar boven naar de piste geweest. Voor de rest genoeg warme kleren, muts en evt zonnebril en zonnebrand. We hadden verder geen bijzonderheden. Hebben elkaar vooral afgewisseld met ski毛n (waren met vrienden).

3 jaar geleden

Skipak, zonnebril en zonnebrand, draakzak was echt een uitkomst om wandelingetjes te maken, met kinderwagen kwamen we niet ver door veel sneeuw. Heel veel soorten speelgoed voor in de auto (ze is snel uitgekeken op dingen) en we hadden ook een klem mee om de telefoon vast te zetten zodat ze even nijntje oid kon kijken. Ze slaapt slecht in de auto dus was even niet anders. Maar we hebben het daar wel echt super leuk gehad! Ze vond de sneeuw heel grappig.

3 jaar geleden

Wat is een goed warm skipak? Bang voor de koude!

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Reactie op vhc123

Ik hd er een waar de voetjes en handjes ook in konden. Lekker warm. Fleece van binnen in.

3 jaar geleden

Bij ons was de wintersport een groot succes. Hij vond het heel leuk in de slee, hoe harder hoe beter 馃槀 moet er wel bij zeggen dat het niet waaide en niet super koud was. 脡茅n keer gewandeld bij -4 en dat vond hij een stuk minder leuk. We hadden de draagzak ook mee, maar niet veel gebruikt omdat hij enorm fan was van de slee.