27 Reacties

3 maanden geleden

Vannacht hadden we ook een minder leuke nacht🥲 omdat ik zo moe was bij mij in bed genomen. Nou dat was een feest!!! Rondjes draaien met mn haar friemelen van alles gedaan behalve slapen. Angst herken ik ook terug.. ze is bang als het erg donker is, ook als we buiten lopen. Het besef begint natuurlijk steeds meer te ontwikkelen🥹🥹

3 maanden geleden

Reactie op Mommy2Be0322

Hier een combinatie van kiesjes, griep en slaapregressie. Ik heb 2 uurtjes ...
Ahw! Hoop dat het snel beter gaat. Wij hebben net een keelontsteking achter de rug, dan is het slapen ook niet zo fijn natuurlijk😩

2 maanden geleden

Hoi hoi, even een update. Na 6/7 weken eindelijk weer sinds 2 dagen geen gehuil meer tijdens het in slaap komen en ze kan weer zelfstandig in slaap vallen. Ik vond deze slaapregressie erg pittig😅 hoe gaat het bij jullie?

één maand geleden

Hoe gaat het bij jullie ? Bij ons is dit nu zoon 2 weken aan de gang. We nemen haar na 1 uur huilen en proberen te slapen nu steeds bij ons in bed maar dit heeft ze ook meteen door.. kan iemand ons moed inpraten en zeggen dat het vanzelf weer goed Komt 😅

één maand geleden

Zelfde verhaal hier. Ik ben nu zover dat het wel lukt om hem weer rustig in z'n bed in te stoppen. Pas rond 5 uur vanmorgen wilde hij echt alleen nog bij mij. Lijkt dus iets de goede kant op te gaan

één maand geleden

Reactie op Heusi

Vpk zelf had weinig inhoudelijke tips. Ja, de eeuwige “3/4/5 minuten method ...
Dat zijn dan ook erkende slaap-oefentherapeuten want anders mag je het niet zomaar ‘wegschrijven ‘ onder oefentherapie 😉