16 Reacties

één jaar geleden

Pfff ja, normaal gesproken sliep ze door. Sinds de 7 maanden wordt ze vaak snachts wakker en vanavond is helemaal drama. Ze slaapt even en wordt dan huilend wakker. Zijn. Sinds half 11 bezig 😅

één jaar geleden

Hier slaapt mijn zoon 8 maanden al dik 2 maanden slecht komt omnde 3 uur nog en soms vaker soms minder. En is altijd half 4 wakker en daarna slaapt die pas om 0900u weer

één jaar geleden

Reactie op V_Donna

Hier slaapt mijn zoon 8 maanden al dik 2 maanden slecht komt omnde 3 uur no ...
Ohh pff.. wat een ellende daarvoor wel goed geslapen?

één jaar geleden

Reactie op MadelonW

Pfff ja, normaal gesproken sliep ze door. Sinds de 7 maanden wordt ze vaak ...
Ohh ja hier ook… sliep echt goed en nu sinds 1 week is het drama.. ja als we ze in bed nemen is het goed. Ook haar ochtend slaapje wil ze niet meer

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Nu bijna negen maanden, altijd een goede slaper geweest (2x per nacht borstvoeding) en nu, sinds een week wordt hij om de haverklap wakker en slaap alleen door als hij bij ons in bed ligt of in onze armen ligt.

één jaar geleden

Verlatingsangst misschien?

één jaar geleden

Mijn zoontje sliep altijd goed en optijd maar sinds een paar dagen wil hij echt niet meer slapen, zeker niet in de nacht

één jaar geleden

Yes hebben wij ook gehad! Duurde 2 weken en toen was het klaar. Ze wilde alleen maar mama en ik kon 10x per nacht mn bed uit. Uiteindelijk heeft ze veel tussen ons in gelegen en sliep ze wel oké. Maar nu gelukkig geen last meer van 🤞

één jaar geleden

Hier nu hetzelfde liedje met zoontje van 8,5 maand. Was altijd een prima slaper, maar sinds deze week komt hij of moeilijk in slaap of wordt hij rond middernacht wakker en is ontroostbaarbaar. Uiteindelijk neem ik hem mee naar ons bed, omdat niks lijkt te helpen. Naast mij of tussen ons in slaapt hij als een roosje.

één jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt nu weer 3 nachten door en ook gaan haar slaapjes overdag weer goed. Dus ik denk dat het toch iets met een slaapregressie te maken had.

één jaar geleden

Reactie op Zwanger1995

Ohh ja hier ook… sliep echt goed en nu sinds 1 week is het drama.. ja als ...
Oh hier precies hetzelfde! Sliep altijd de hele nacht door. Nu sinds een week en krijsen in bed en alleen stil als we haar oppakken. Als we alleen aaien en weglopen dan raakt ze helemaal overstuur. Al vaak bij ons in bed beland de afgelopen week. En ook sinds een paar dagen geen ochtenddutje of met heel veel moeite.

één jaar geleden

Klinkt als verlatingsangst. Hoort bij deze fase

één jaar geleden

Slaapregressie 😉

één jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier al 2 weken echt drama. We nemen haar na vele troostpogingen vaak maar bij ons in bed, maar dat is eindelijk niet wat ik wil… maar ik krijg haar echt niet stil in haar bedje hoor. Hoop zo dat ze hier niet aan gaat wennen. Ze sliep altijd zo goed… Ze is ook al voor de 2e keer ziek in 2 weken tijd.

één jaar geleden

Herkenbaar! Ons dochtertje is bijna 10 maanden en altijd een hele goede slaapster geweest. Afgelopen week wordt ze overstuur wakker tussen 22:00/00:00 en het enige wat helpt is om ze bij ons te leggen. Ik was ook bang dat ze hieraan zou wennen maar afgelopen nacht is gelukkig weer heel goed gegaan (19:15 erin en ze slaapt nog in haar eigen bedje), dus hopelijk zet dit door! Ik denk een fase …

één jaar geleden

Reactie op kleinekleine

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier al 2 weken echt drama. We nemen haar na ve ...
Sinds 3 nachtjes slaapt ze weer in haar eigen bed!!! Afgelopen nacht wel rond 3 wakker geworden en toen lekker verder gaan slapen bij ons tot 8.30!! Maar gelukkig niet meer aan het huilen elke keer en bij mij willen zitten 😊