16 Reacties

4 jaar geleden

Je hebt ook van die rubberen met een opvangbakje! Bij prenatal, hema of online te koop.

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Je hebt ook van die rubberen met een opvangbakje! Bij prenatal, hema of on ...
Die ken ik inderdaad. Alleen hoelang we hem ook rechtop houden soms is hij 2 uur na zn voeding nog steeds of dan pas aan het spugen. Dus als hij aan het spelen is of in de maxi cosi zit vind ik zo鈥檔 rubberen niet echt handig.

4 jaar geleden

Wij hebben deze van de action. Wel al een tijd geleden ingeslagen voordat ze was geboren. Bij de eerste deze in de melk periode ook gebruikt en erg blij mee. De voorkant is stof en de achterkant plastic. Ze had net ook haar hele slabber nat gezeverd. Maar haar kleertjes zijn nog helemaal droog! 馃憤馃徏

4 jaar geleden

Wij hebben deze van de zeeman, sommige zijn enkel stof de andere dubbel maar ook die van action wat CENR gebruikt hebben wij, beide heel fijn

4 jaar geleden

Bibetta slabbers, deze zijn van Neopreen en houden echt hee veelt tegen. De onderkant van de slabber kan je als opvangbak omvouwen. Ik heb ze zelfs met lange mouwen voor de oudste om te knutselen en zelf te eten

4 jaar geleden

Reactie op CenR

Wij hebben deze van de action. Wel al een tijd geleden ingeslagen voordat z ...
Bij de Primark heb je deze ook. Super handig en kosten bijna niks voor een 5-pack

4 jaar geleden

Ons meisje knoeit vooral veel tijdens het drinken. Heb een hoop verschillende, maar deze vind ik het fijnste.

4 jaar geleden

Reactie op CynthiaR

Ons meisje knoeit vooral veel tijdens het drinken. Heb een hoop verschillen ...
Bedenk me nu wel dat ik daarnaast ook altijd een spuugdoekje over dr arm/schouder heb waar ze drinkt, dus alleen zullen ze niet genoeg tegen houden 馃檲

4 jaar geleden

Ik doe gewoon pas schoon truitje aan als er 3x ofzo overheen gespuugd is 馃槄 anders blijf ik bezig. Doe wel altijd zijn nekje met een nat doekje schoonmaken

4 jaar geleden

Ik doe gewoon pas schoon truitje aan als er 3x ofzo overheen gespuugd is 馃槄 anders blijf ik bezig. Doe wel altijd zijn nekje met een nat doekje schoonmaken

4 jaar geleden

4 jaar geleden

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Ik doe gewoon pas schoon truitje aan als er 3x ofzo overheen gespuugd is 馃槄 ...
Ik ben ook minder gaan omkleden dan in het begin, maar als het zo nat is dat zijn rompertje ook nat is dan kleed ik hem zeker wel om. Is het alleen zn trui dan wacht ik tegenwoordig ook vaak.

4 jaar geleden

Ik heb ook die van de action, ik ben daar tevreden over. Als ze spuugt kijk ik naar de hoeveelheid en hoe nat ze is. Wanneer ze slaapt en ik haar weg leg is dit met slabbetje, en als ze in diepe slaap ligt haal ik deze pas weg. Want mevrouw is een echte spuger, als ze ligt komt er wel eens een grote golf.馃樁