7 Reacties
4 jaar geleden
Sinds 2 dagen heeft onze dochter dit ook. En ik weet niet of het toeval is maar het is sinds ik andere voeding gebruik. Eerste gebruikte we de kruidvat voeding, maar omdat deze nergens hier in de omgeving meer te krijgen was zijn we overgestapt op hero.
Haar neusje zit al weken regelmatig verstopt, dus in eerste instantie dacht ik dat het hier mee te maken had. Maar krijg nu steeds meer het idee dat dit door de voeding komt. Cb raadt me aan om nu bij de hero voeding te blijven, maar twijfel nu toch om weer terug te gaan naar de kruidvat voeding als ik hier weer aan kan komen.
4 jaar geleden
Sinds 2 dagen heeft onze dochter dit ook. En ik weet niet of het toeval is ...
Toevallig voeden wij ook met Hero. Welke geef jij?
4 jaar geleden
Volg
Geef ook Hero onze dochter piept heel erg met lucht inhaleren en de nacht vaak knorrend geluid
4 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Toevallig voeden wij ook met Hero. Welke geef jij?
De nutrasense. Ik hoop dat de kruidvat voeding vandaag weer verkrijgbaar is, dan gaan we daar weer mee verder. Als die er nog niet is bel ik vandaag het cb voor advies. Vannacht had ze weer zoveel last van de slijm in haar keel en verslikte ze zich hier heel erg in.
4 jaar geleden
Ik gebruik sinds gister weer kruidvat voeding (was gelukkig weer verkrijgbaar!). En ze heeft geen last meer van slijm!! Hoe gaat het bij jullie? Ookal andere voeding geprobeerd?
4 jaar geleden
Ik gebruik sinds gister weer kruidvat voeding (was gelukkig weer verkrijgba ...
Fijn!
Hier komt de geitenmelk er direct weer grotendeels uit.
Krijgt nu combi van geitenmelk en Hero.
En zit veel minder vol.
Snap er niks van, maar 't zal wel
4 jaar geleden
Hier ook ontzettend veel slijm. Google zegt dat er niet veel aan te doen is, behalve de slijmvliezen vochtig houden. Als ik of m’n vriend gaan douchen gaat hij mee de badkamer in. We hebben een grote luchtbevochtiger gekocht en dat gaan we vandaag voor het eerst proberen. Zo zielig, soms is het net of hij stikt en drinken gaat ook slecht door de hoeveelheid slijm