12 Reacties

3 jaar geleden

Rozijntjes, veel zomerfruit (blauwe bessen, aardbeitjes), kleine stukjes soepstengels en de laatste tijd ook vaak de appel/dadelreepjes van de kleine keuken of gwn kleinde gedroogde dadels zonder pit. En altijd een extra fles water mee!馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Aysee

Rozijntjes, veel zomerfruit (blauwe bessen, aardbeitjes), kleine stukjes so ...
Je zegt precies wat ik allemaal wilde typen haha 馃槏 en als ik tijd heb maak ik pannekoekjes met wat groente zoals broccoli, bloemkool, aardappel. Ook handig en gezond. Hij vind het heerlijk als die in de wagen zit

3 jaar geleden

Biscuitjes zijn hier geliefd, rozijnen etc. vliegen linea recta de wagen weer uit 馃お

2 jaar geleden

Eten en drinken doen we zoveel mogelijk op vaste tijden en liefst aan tafel. Wij eten in principe niet in de auto. Zelf moet je toch ook pauzeren na een paar uur, dan eten we gezamenlijk. Ook in de kinderwagen hoeft snacken niet zo. Wanneer je een lange wandeling maakt, wil je zelf toch na verloop van tijd ook even een pauze. Lekker samen picknicken en door

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Eten en drinken doen we zoveel mogelijk op vaste tijden en liefst aan tafel ...
Wauw supermama 馃檮 Dat is de vraag toch niet. Wij moeten echt wel eens even on the go wat eten omdat we door moeten, en dan is een handige snack in de wandelwagen echt wel prima hoor..

2 jaar geleden

Reactie op Mmvd

Wauw supermama 馃檮 Dat is de vraag toch niet. Wij moeten echt wel eens even ...
Ik denk dat je mijn opmerking stekend en als commentaar ervaart. Jammer, want zo is het echt niet bedoeld hoor! Snelle snack kan bij ons, naast het al genoemde, ook een knijpfruitje zijn, sneetje vooraf gesmeerd brood. Maar de vraag was wat we geven in de wagen, en dat is: in principe niks. Uiteraard kennen we de momenten dat een snelle snack "nodig" is

2 jaar geleden

Volkoren soepstengels

2 jaar geleden

Banaan of knijpfruit/knijp yoghurt

2 jaar geleden

Reactie op Julia1245

Banaan of knijpfruit/knijp yoghurt
Gaat dat goed bij jou, het eten ervan? Hier wordt zowel banaan als knijpfruit kapotgemaakt in de hand 馃構 dus banaan vaak als fruitje thuis en knijpfruit geef ik ipv in zijn handen geven

2 jaar geleden

Reactie op Amanda-G

Gaat dat goed bij jou, het eten ervan? Hier wordt zowel banaan als knijpfru ...
Hahaha soms en soms zit ze helemaal onder馃槅doe bij dat knijpfruit zelf het tuitje in haar mond want als ze het zelf doet spuit het er uit

2 jaar geleden

Wij geven water en knijp fruit/yoghurt. Vindt hij heerlijk