24 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de bijtring, ziet er leuk en schattig uit. Maar die je in de vriezer zijn toch makkelijker. Maar verder heb ik wel een staande, hier kan die ook lekker op kauwen 🤣😅

3 jaar geleden

De ring! Hij is smaller en flexibeler dan de meeste andere bijtringen en is voor deze leeftijd juist makkelijk voor zo'n kleine

3 jaar geleden

Wij hebben heel veel gekregen van Sofie giraffe. Hier is de bijtring en rammelaar een groot succes. 😊

3 jaar geleden

Wij hebben de bijtring en is een groot succes. Handig dat ze die aan beide kanten kan vastpakken. Mijn nichtje is ook gek op de bijtring!

3 jaar geleden

De rammelaar vind mijn dochter van 4,5 maand heel leuk. De giraf zelf is momenteel iets minder handig. Als ze wil bijten op een been van de giraf duwt het hoofd van de giraf soms in haar wang of oog. Het is natuurlijk een zachte flexibele giraf maar ik had beter de bijtring in plaats van de gewone giraf genomen. De giraf maakt wel piep geluiden als je erin bijt of duwt.

3 jaar geleden

Mijn zoontje vermoord zowat het rubbere speeltje van Sophie. Hij is er echt helemaal gek op, zeker nu z’n tandvlees jeukt door doorkomende tandjes! De bijtring vond hij leuk toen hij wat kleiner was

3 jaar geleden

Dank voor jullie reacties♥️

3 jaar geleden

Dit bijtring is zo een succes hier omdat je die goed met twee kleine handjes kan pakken én in je mond kan doen!

3 jaar geleden

Wij hebben echt iets super leuks 🤪 Het zitkussen van Sophie! Ze vind het ge-wel-dig. Gekocht via vinted. Sowieso staat er superveel van Sophie op vinted voor veel goedkoper!

3 jaar geleden

Wij hebben fan fan. Toevallig net geïntroduceerd denk aan haar blik te zien dat ze hem niet wil delen 😅

3 jaar geleden

Wij hebben fan fan. Toevallig net geïntroduceerd denk aan haar blik te zien ...
Hahah superschattig’

3 jaar geleden

Ik heb een bijtring, giraf zelf, speen knuffeltjes en de rammelaar. Met de eerste 3 speelt onze dochter t meest de giraf zelf nog niet echt. Maar echt wel een groot succes!

3 jaar geleden

Wij hebben de rammelaar! Ook een enorm succes 🦒

3 jaar geleden

Hier is de bijtring echt een succes 😇😆

3 jaar geleden

Wij hebben echt iets super leuks 🤪 Het zitkussen van Sophie! Ze vind het ...
Helemaal leuk! Heb hem gelijk besteld voor mijn kleine meid die wil het liefste alleen maar zitten of staan 😂

3 jaar geleden

Ik was in 1x genezen van de giraffe toen ik het filmpje zag waar sophie werd open geknipt..... Niet googelen als je kind gek is op de giraffe😶‍🌫️ (Uiteraard geldt dit ook voor ander zacht "open" bijtspeelgoed)

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Ik was in 1x genezen van de giraffe toen ik het filmpje zag waar sophie wer ...
Zooooo wat goor. Had het natuurlijk even opgezocht. Die gaan we op tijd weggooien 🤣

3 jaar geleden

Ik haak hier even in 😊 Wie of wat is Sofie de giraf?? Is het van een tv programma of echt een baby ding ofzo? Zie het zo vaak langs komen en vraag het me af 😄

3 jaar geleden

Reactie op CynthiaR

Ik haak hier even in 😊 Wie of wat is Sofie de giraf?? Is het van een tv p ...
Vraag ik me ook af!

3 jaar geleden

Reactie op CynthiaR

Ik haak hier even in 😊 Wie of wat is Sofie de giraf?? Is het van een tv p ...
Het is een merk van bijtspeelgoed voor kindjes. De bijtring van hun is bijvoorbeeld heel licht en flexibel!