17 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben ook een kalax kast in de woonkamer staan met bakken. Ideaal om al het speelgoed in op te ruimen.
2 jaar geleden
Hier ook een kallax. Inmiddels ook iets voller. Onderin bakken en bovenin los te vullen. Bovenop evt ook wat. Staat mooi achter de bank uit het zicht. Hebben er ook een tafeltje met 2 stoeltjes bij. Dat is zn speelhoek. (Maar laat hem 10 minuten spelen en de hele benedenverdieping is ontploft..)

2 jaar geleden
Wij hebben een openkast en een tafel van de ikea met bakken er in. Ik wissen ongeveer om de 2 a 3 weken het speelgoed zodat het uitdagend blijft. In de tafel bied ik zintuiglijk spel aan zoals speelrijst.
Door minder speelgoed aan te bieden is de rommel zo op te ruimen en stoort het me niet als ik op de bank zit.

2 jaar geleden
Ik heb gisteren deze besteld, kon de grote kist niet meer aanzien (één rommeltje) 😂:

2 jaar geleden
Ik heb een boekenkast met lade en een speeltafel met lade. En in die lade heb ik alle puzzels of speelgoed wat bij elkaar hoort en om dit zo te houden in grote ziplock bags gedaan. Niet die verhoudzakjes maar echt soort doorzichtige a4 toilettassen.
Ze weet lekker spelen en erna alles terug in t tasje en dan pakt ze weer wat nieuws
2 jaar geleden
Reactie op Heusi
Deze hebben we ook overwogen! Maar vonden we met groter speelgoed zoals de ...
Nee dat klopt idd! Qua boekjes: ik heb zelf twee plankjes met boeken in zijn slaapkamer maar wij wonen gelijkvloers en die kamer grenst aan de woonkamer. Dus dat zit bij elkaar/kan hij ook iets pakken.
2 jaar geleden
Wij hebben de ikea trofast. Heb een beetje per bak geordend op soort speelgoed. En elke dag krijgt ze een andere bak om speelgoed uit te halen.
Binnenkort even langs de ikea om nog een trofast kast te kopen🤭
2 jaar geleden
Wij hebben de opbergkist van Sklum, in het roze. Er zwerft af en toe nog wat speelgoed rond maar het grootste deel gaat daarin. Dat is niet veel maar ze heeft niet veel speelgoed nodig. Als we teveel hebben bergen we het op in de kasten en halennwe het af en toe weer eruit of we geven het weg.