8 Reacties

2 jaar geleden

Wobbel!!

2 jaar geleden

Pikler klimrek Zandbak Schommel Kinetisch zand Kleurpotloden Boekjes (kast om ze zelf uit te trekken) Zoefzoef Loopfiets voor tzt Maar het beste speelgoed is geen speelgoed hier: lade tupperware leegruimen, wasmand alles eruit en weer erin, etc etc

2 jaar geleden

Dit vind mijn zoontje helemaal geweldig momenteel, je kan het ook kleiner maken dat ze het zittend kan doen

2 jaar geleden

De mijne staat en loopt ook nog niet. Hier zijn haar favorieten: -Ballentoren vd action zoals hieronder -Stapelbare bekers paw patrol -Piano vd action (is fisherprice geloof ik) -Allerlei interactief speelgoed van vtech -De babywalker paneel van vtech -Activiteitenkubus vtech -Activiteitentafel van fisher price en nog een van clementoni -Bumba ballenbak waar ze zelf in en uit klimt+ 100 extra ballen -Kralenspiraal ding -Montessori busy board Heb gisteren een toet toet auto voor mn dochter gekocht. Ze is er gek op. We zitten in een fase dat ze alles met licht en geluid geweldig vindt. En als je tijd hebt om je kind te amuseren: bellenblaas Buiten speelt ze met de zand/watertafel van de action. Ze heeft een giga zandbak maar snapt daar nog niet veel van. Ze heeft ook een smoby schommel. Die vindt ze helemaal geweldig. Ik ga nog een glijbaan of gelijk een speeltoestel kopen. Een glijbaan vindt ze ook geweldig.

2 jaar geleden

Onze dochter is gek op haar pop. Incl bedje, flesjes en potje. Sinds kort rijdt ze op haar wheelybug de hele kamer door en ze klimt graag. We hebben een klimdriehoek, maar ondanks dat ze al een tijdje loopt, vind ik het vaak nog gevaarlijk om haar alleen te laten klimmen. Natuurlijk heeft ze ook enkele drukke dingen (vtech, piano van de action en een toettoet auto), maar ik ben zelf geen fan van dat soort speelgoed. We hebben daarom e.e.a. houten speelgoed in huis, montessori stijl. Een object permanence box met munten vind ze tof, vormenstoof ook, grimms poppetjes en ook de grote houten regenboog wordt nu steeds interessanter voor haar. Het is misschien wat duurder, maar heel functioneel speelgoed en zelfs de volgende generatie kan hier gegarandeerd nog mee spelen!

2 jaar geleden

Kinetisch zand, modderkeukentje met waterkraan die ze zelf open kan doen en bakjes mee kan vullen/leeggooien, puzzel met visjes met zo’n magneetje eraan die ze kan hengelen, kubus met gaatjes voor plastic wortels die ze er doorheen kan duwen (van lovevery), en het poppenhuis (van little dutch) kan ze ook heerlijk mee rommelen

2 jaar geleden

Hier werkt heel goed: Vergiet op zijn kop zetten en ongekookte spaghetti sliertjes door de gaatjes prikken Plastic bak vullen met ongekookte macaroni en een klein bekertje en dan lekker voelen (deze gaan wel graag de mond in) Duplo Boekjes Fotos kijken van mensen die ze kent ( in een boekje met insteelhoesjes gedaan)

2 jaar geleden

Ik heb magneten gekocht van smartmax echt een aanrader!!!