24 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben zo´n puzzeltapijt uit foam. Dat maak je zo groot als je zelf wil en kan je overal neerleggen. https://www.bol.com/nl/p/86-delige-foam-puzzelmat-speelmat-foam-speelkleed-puzzel/9200000106277693?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Kleden van love by lilly😍
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Wij hebben een vloerkleedje van de Ikea van 1.20x1.20 ongeveer die we als speelkleed gebruiken. Eind van de dag rol ik hem weer op, riempje erom en in hoekje achter gordijn wegzetten.

3 jaar geleden

Reactie op djes

Ken ik niet, ging het googelen. En nu moet ik even bijkomen van de prijs! 🥵😳😂

3 jaar geleden

Ken ik niet, ging het googelen. En nu moet ik even bijkomen van de prijs! � ...
Snap ik! Maar het is een mega fijn kleed. Dik genoeg om comfortabel te liggen en dun genoeg om te “oefenen”. Ik had het kleed in de aanbieding. En het staat ook nog eens mooi in huis :)

3 jaar geleden

Ken ik niet, ging het googelen. En nu moet ik even bijkomen van de prijs! � ...
Pfoe die prijs is echt absurd. In geen 79 jaar 🤣

3 jaar geleden

Ik heb een groot en best wel dik speelkleed gekocht bij zeebrapaardje.

3 jaar geleden

Ik heb net deze binnen: Bekijk Baby/Peuter Speelmat - Dubbelzijdig Speelkleed - Opvouwbaar - Foam - 180x120cm op: https://www.bol.com/nl/p/baby-peuter-speelmat-dubbelzijdig-speelkleed-opvouwbaar-foam-180x120cm/9300000114588423?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Vanochtend op gespeeld en ideaal! We zochten iets dat we ook buiten neer kunnen leggen. Deze is, mits je niet te ruig over tegels beweegt, daar wel geschikt voor. Is opvouwbaar en super licht, zit een tas bij om mee te nemen. Niet duur en verschillende prints. Lekker groot, kan er zelf ook bij op liggen en meneer rolt er niet zomaar vanaf! Vochtig doekje er langs als er op geknoeid is.

3 jaar geleden

Baby for scale 😉😉

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

Ik heb net deze binnen: Bekijk Baby/Peuter Speelmat - Dubbelzijdig Speelkle ...
Welke is dit als Ik vragen mag

3 jaar geleden

Reactie op djes

Hebben wij ook!! Super fijne kleden.. dik antislip en geen giftige stoffen aanwezig🥰

3 jaar geleden

Oeps ik heb gewoon dekbed op de grond liggen onder zijn speelkleed

3 jaar geleden

Ik heb van die foam puzzels. Ik heb ook mensen gezien die van die zwembad tegels gebruiken (is ook foam). Eventueel van die hele gekleurde met letters hebben ze bij de action. Op de foam tegels leggen wij dan een speelkleed.

3 jaar geleden

Reactie op ikrammmb

Welke is dit als Ik vragen mag
Zie linkje in mijn bericht!

3 jaar geleden

Reactie op Luna1991

Ik heb deze gekocht, heel blij mee!😄 https://marketshopper.nl/winkel/spee ...
Ooh dat is nog een maatje groter dan die van ons! Gaaf 😊

3 jaar geleden

Wij hebben deze gebruiken wij binnen en buiten. Ook gemakkelijker mee te nemen. https://www.hema.nl/wonen-slapen/tuin/buiten-eten/picknickkleed/picknickkleed-180x140-groen-41810291.html

3 jaar geleden

Reactie op Knuffelmans

Wij hebben deze gebruiken wij binnen en buiten. Ook gemakkelijker mee te ne ...
We hebben naar zoiets gezocht maar konden het niet vinden 😅 Is deze stevig genoeg voor omrollen en dempt ie ook wel als ze hun hoofdje te snel neerleggen (of straks met zitten om gaan vallen)?

3 jaar geleden

Reactie op Ukkietje

Wij hebben zo´n puzzeltapijt uit foam. Dat maak je zo groot als je zelf wil ...
Die heb ik ook ideaal! Kunnen ze ook goed op leren kruipen enzo, je hebt ze bij de action ook!

3 jaar geleden

Reactie op ebc

Die heb ik ook ideaal! Kunnen ze ook goed op leren kruipen enzo, je hebt ze ...
Ja je vindt die puzzeltapijten ook nog in andere winkels. Echt handig die dingen!