20 Reacties

3 jaar geleden

Dat zijn spenen met een platte kant, ik heb net de bibs couture besteld, Hevea blijken ook goed te zijn.

3 jaar geleden

Ik begon bij geboorte met difrax , na paar weekje overgegaan naar bibs Toevallig vorige week terug naar difrax ivm met opvang en reserve speen

3 jaar geleden

Reactie op yess22

Dat zijn spenen met een platte kant, ik heb net de bibs couture besteld, He ...
Weet je ook of je dit soort spenen aan een speenkoord kan maken? Ik gebruik het speenkoord nogal veel namelijk, want anders liggen die speentjes zo op de grond hier

3 jaar geleden

Reactie op M542

Weet je ook of je dit soort spenen aan een speenkoord kan maken? Ik gebruik ...
De coutoure heeft geen koordje aan vast dus ik zou niet weten of je het er omheen met iets anders kan vast maken.. 🙁

3 jaar geleden

Reactie op M542

Weet je ook of je dit soort spenen aan een speenkoord kan maken? Ik gebruik ...
Je kunt van die tussenstukjes kopen zodat speen aan speenkoord gemaakt kan worden! Wij hadden hetzelfde met de MAM spenen

3 jaar geleden

Reactie op Lilu2022

Je kunt van die tussenstukjes kopen zodat speen aan speenkoord gemaakt kan ...
Bedoel je een soort siliconen ring die je dan aan het koord en de speen vastmaakt? Ik ben aan het kijken naar de spenen van elodie details en zij hebben ook dit type speen en een speenkoord en dat lijkt op zo'n ring.

3 jaar geleden

Met orthodontische fopspeen bedoelen ze zo'n dental model. Bijna elk merk verkoopt die wel. Op het plaatje bijvoorbeeld de dental speen van Difrax. Bij zo'n dental speen moet je dus wel een beetje opletten dat je hem niet ondersteboven doet. Dat kan in het donker 's nachts wat lastiger zijn. En je kindje zal mogelijk iets later leren om zelf de speen in te doen.

3 jaar geleden

😂😅 is bij ons alleen zo jammer dat ze een hele uitgesproken voorkeur hebben - en die orthodontische gaat er dus echt niet in..

3 jaar geleden

Hevea.

3 jaar geleden

Van avent zijn ook orthodontisch lees ik.

3 jaar geleden

Reactie op danique_w

😂😅 is bij ons alleen zo jammer dat ze een hele uitgesproken voorkeur hebb ...
Haha hier hetzelfde 🤣🙈

3 jaar geleden

Ik heb de Philips avent spenen

3 jaar geleden

Die van ons wil alleen de bibbs speentjes....

3 jaar geleden

Philips avent! Ben blij dat wij die bibs spenen niet hebben. Ik heb dat artikel gelezen en ik dacht meteen dat ons gevoel dus wel aardig klopte. Wij vonden zo'n ronde speen maar raar en hadden er al een slecht gevoel bij.

3 jaar geleden

Wij gebruiken de bibs voor alle 2 onze dochtertjes. Gaat prima en willen geen andere

3 jaar geleden

Ik had dus eerst altijd bibs spenen maar ben gister gelijk een hevea speen gaan kopen alleen mijn zoontje snapt er dus heeelemaal niks van, hij spuugt hem telkens uit en als dat nog niet gebeurd is dan hangt die er wel continu met z’n vingers in waardoor die hem eruit trekt 😂 maar ik had hem dus uitgekookt in een Flessensterilisator alleen er kwam een enorme verbrande plastic lucht van af dus ik heb hem in een pannetje nog uitgekookt maar die geur blijft, is dat normaal??? Lijkt me niet lekker om recht onder je neus te hebben

3 jaar geleden

Uhm ja, tis hier Bibs of niets.. heel in t begin wilde hij nog wel een ander speentje, maar op een gegeven moment weigerde hij ze. Maar wel enorm zuigbehoefte dus onze pinken ging kapot bij wijze van. Toen op aanraden van heel veel mensen de Bibs geprobeerd en na eventjes wennen is dit nu de enige speen die hij wel wil. Hij gebruikt hem niet veel, bij inslapen soms of als ie wat hangerig is. Maar tis niet dat ie de hele dag met dat ding in ligt.

3 jaar geleden

Als je ze om de 4/6 vervangt en niet langer dan 3 jaar gebruikt is er niks mis , geen enkele speen is goed

3 jaar geleden

Ik gebruik de soothie van Avent, sinds mijn dochtertje meer zuigbehoefte kreeg maar ze is sowieso niet van het spenen, af en toe ‘s nachts 3 keer zuigen en ze slaapt.

3 jaar geleden

Artikel van Famme toevallig? Weet niet in hoeverre zij echt onderzoekers zijn of eerder zorgen voor onrust. Wij hebben ook de bibbs spenen. Denk dat geen enkele speen goed is..