5 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef zelf geen borstvoeding, maar heeft dat niet te maken met de snelheid dat het er uit komt? Dat het te hard gaat? Kan dat niet “afgeremd” worden met een tepelhoedje?

3 jaar geleden

Wij hebben ook een spugertje haha. Ik heb slabbers met plastic aan de binnenkant dat scheelt meer dan de helft vieze kleding verschonen. Volgens mij zijn het deze
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van helaas. De lactatiedeskundige gaf aan een te snelle toeschietreflex.. waardoor ze door bv aan borst wel spuugt. Maar fles niet. Mijn dochter is bijna 5 maand en spuugt dus nog steeds na iedere voeding helaas.. gebruik van die driehoek slabbetjes van de zeeman of Shein!

3 jaar geleden

Dit hebben wij ook! Ik heb ook een snelle toeschietreflex. De lactatiekundige heeft wat tips gegeven waardoor mijn zoontje minder lucht binnen krijgt aan de borst, hiermee is het wel wat beter geworden. Maar nog steeds spuugt hij veel meer als hij aan de borst drinkt dan aan de fles.

3 jaar geleden

Eerder was het hier ook erger, de lactatiekundige heeft bij mij niks gezegd over een snelle toeschietreflex, maar ga dit even Googlen. Slabbertjes gebruiken we veel, maar als ze in de box ligt stroomt het zo langs haar nekje en dan is het echt een plas. Hydrofiele doek eronder heeft ook al geen effect meer! Ik hoop eigenlijk dat het straks wat minder wordt zo rond de 6 maanden als ze echt wat meer vast voedsel krijgen.