8 Reacties

3 jaar geleden

Hier was het precies hetzelfde toen hij net kon staan. Soms wel 10 x per slaapje. Het is vanzelf opgehouden. Ik ben niet zo,n voorstander van vastbinden. Het hoort nou eenmaal bij de ontwikkeling.

3 jaar geleden

Reactie op LindavGelder

Hier was het precies hetzelfde toen hij net kon staan. Soms wel 10 x per sl ...
Ik was ook heel internet aan het afstruinen naar tips. Maar het is echt vanzelf opgehouden. Wel 10 x terug leggen want hij kon nog niet zelf gaan zitten/ liggen.

3 jaar geleden

Heel begrijpelijk dat je KO bent. Het enige advies dat ik kan geven is: laat hem gaan. Hij is zich aan het ontwikkelen en doet dit vooral 's nachts (hoe klote ook). Veeeeel oefenen overdag en misschien even een extra dutje als hij dat wil. Ik vind het ook knap van je zoontje en dat zelfvertrouwen moet groeien. Liefs 😘

3 jaar geleden

Even op tanden bijten, dit is een fase en zal voorbij gaan. Hij is gewoon super enthousiast dat hij iets nieuws kan. De mijne kon ook dit aanhouden voor enkele dagen. Minder extreem wel… Hij zal het wel beu worden na een tijdje. Courage!

3 jaar geleden

Veel oefenen overdag, dan hebben ze die drang minder snachts. Het is een enorme mijlpaal waar ze zelf natuurlijk heel enthousiast en nieuwsgierig naar zijn. Denk dat ze het zelf niet onder controle hebben.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar en ben er nog niet vanaf, wat bij ons helpt soms is hem zelf weer te leren zitten, maar vaak vindt ie het veel te leuk dat staan🙈

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties. Ik ben blij dat ik niet de enige ben en dat dit voor vele herkenbaar is. Ik ken dit namelijk niet van mijn andere kindjes 🤷🏻‍♀️. Ik ga toch niet voor het vastbinden. Hoop dat het een fase is die heeeeeeeeeel snel voorbij gaat😅🤞🏽

3 jaar geleden

Hier hetzelfde maar dan overdag. Helaas met als resultaat al 2 keer een tand door zijn lip. Hij stoot zijn mond/kaak bij het staan tegen de bedrand. Iemand daar tips voor? Zie zo’n foamrand op internet, maar vrees dat hij daar aan gaat sabbelen/knabbelen..