8 Reacties
3 jaar geleden
Hier was het precies hetzelfde toen hij net kon staan. Soms wel 10 x per slaapje. Het is vanzelf opgehouden. Ik ben niet zo,n voorstander van vastbinden. Het hoort nou eenmaal bij de ontwikkeling.
3 jaar geleden
Reactie op LindavGelder
Hier was het precies hetzelfde toen hij net kon staan. Soms wel 10 x per sl ...
Ik was ook heel internet aan het afstruinen naar tips. Maar het is echt vanzelf opgehouden. Wel 10 x terug leggen want hij kon nog niet zelf gaan zitten/ liggen.
3 jaar geleden
Heel begrijpelijk dat je KO bent. Het enige advies dat ik kan geven is: laat hem gaan. Hij is zich aan het ontwikkelen en doet dit vooral 's nachts (hoe klote ook). Veeeeel oefenen overdag en misschien even een extra dutje als hij dat wil. Ik vind het ook knap van je zoontje en dat zelfvertrouwen moet groeien.
Liefs 😘
3 jaar geleden
Veel oefenen overdag, dan hebben ze die drang minder snachts. Het is een enorme mijlpaal waar ze zelf natuurlijk heel enthousiast en nieuwsgierig naar zijn. Denk dat ze het zelf niet onder controle hebben.
3 jaar geleden
Hier hetzelfde maar dan overdag. Helaas met als resultaat al 2 keer een tand door zijn lip.
Hij stoot zijn mond/kaak bij het staan tegen de bedrand. Iemand daar tips voor?
Zie zo’n foamrand op internet, maar vrees dat hij daar aan gaat sabbelen/knabbelen..