4 Reacties

4 jaar geleden

Grote kans dat het maagzuur is. Dat hoeft niet per se helemaal omhoog te komen tot bovenin je keel, het kan ook gewoon irritatie veroorzaken bij je maag zelf.

4 jaar geleden

Denk ik zelf niet... heb dagelijks last van maagzuur en zit op een hele andere plek... maar bedankt voor het meedenken !

4 jaar geleden

Ik heb dit regelmatig en dan zijn het echt m’n darmen. Bij mij wel meer richting de middag of einde van de dag en houdt dan aan tot ik slaap.

4 jaar geleden

Ik denk (d.w.z. ik heb er last van en wat jij beschrijft lijkt daarop) dat je last hebt van de lange banden aan de zijkant van je baarmoeder. Ik heb bij mijn verloskundige nagevraagd wat ‘t was. Het lijkt op een steek in je zij die je ook kunt hebben bij een intensieve activiteit, maar deze pijn gaat minder snel weg. “Later in de zwangerschap kun je last krijgen van de lange banden aan de zijkant. Deze bandenpijn geeft vaak een scherpe, stekende pijn die langer kan duren. Hierbij kan ook een warme douche of warme kruik verlichting geven. Deze klachten zijn normaal en kunnen geen kwaad voor je zwangerschap.” Komt van deze website: https://www.verloskundigenede.nl/zwangerschap/zwangerschapsklachten/ Overigens niet mijn verloskundigenpraktijk ☺️