55 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben hem. En de newborn set. Ik vind 'm ideaal! Ik raad je wel echt aan om er eentje van marktplaats te halen en m desnoods zelf op te knappen. En voor de newborn set goed aanbiedingen in de gaten te houden. Want ze zijn zo onwijs duur en ik weet dus niet of dát het echt waard is.
3 jaar geleden
Wij hadden de tripptrapp met het zitje gekocht voor later, we dachten joh die newborn set is onzin dus die kopen we niet. Later toch bijgekocht en echt veel gebruikt! Dus ja ik vind hem top!
3 jaar geleden
Zeker fijn! Ondertussen hebben we er 2! Onze 2 jarige zit er nu los op. En onze 3M oude baby ligt in het babykuipje en kan dadelijk ook zitten in het zitje.
In de aanbieding zijn ze haast nooit. Hoogstens 10%
Het kuipje heb ik geleend. En de set heb ik voor m’n babyshower gekregen.
Succes met je keuze
3 jaar geleden
Wij hebben de Hauck Alpha plus incl. Newborn set, iets goedkoper, ook erg blij mee!
3 jaar geleden
Super fijn met New born set. Vind het heel handig om hem erbij aan tafel te zetten als we zelf bijv aan t eten zijn. Ze zijn regelmatig in de aanbieding, scheelt vaak best veel geld.
3 jaar geleden
Hoi! Wij hebben hem nieuw! Wel een soort combideal. Onze kleine meid ligt er altijd bij het eten bij! :). Ik schuif haar trouwens ook bij, bij het koken. ze kunnen hem gebruiken tot ze 85 kilo zijn😅😂. Dus ik vind het het geld helemaal waard.
3 jaar geleden
Wij hebben een tripp Trapp! We zijn er super blij mee. Hij kan nu al in de newborn set. Handig als we aan tafel zitten of bijvoorbeeld koken. Dan kan hij lekker meekijken. We hebben ook het zitje voor daarna, maar dat hebben we nog niet gebruikt. Wij hebben hem nieuw gekocht. De aanbiedingen van verschillende websites in de gaten gehouden. Als is de korting vaak maar minimaal. Weet eigenlijk niet meer waar we hem uiteindelijk hebben besteld.
3 jaar geleden
Wij hebben een Tripp trapp van marktplaats, en de newborn set gehuurd. Dat komt goedkoper uit dan zelfs tweedehands kopen. Bij de stoel zat een baby set. We zouden ook nog de oude stoel van toen mijn vrouw klein was krijgen, maar dat is een heel oud model en daar kan dus geen newborn of moderne baby set op dus toch maar een nieuwere van MP