53 Reacties
3 jaar geleden
Ze begon op eerste kerstdag met een verkoudheid en 40 graden koorts. De koorts was na 4 dagen nog niet gezakt. Donderdag 29-12 HA gebeld, die zag geen spoed om langs te komen.
Vrijdag 30-12 weer HA gebeld, zij zag niks geks behalve een keelontsteking..
Zaterdag 31-12 21:00 bij de HAP gezeten, ook die vonden niks raars.
Maar ik merkte dat ze al super benauwd was en heeeeel oncomfortabel was.
Zondag 1-1 viel ze steeds weg, draaide met haar ogen en hebben we weer de HAP gebeld en met Gods gratie zijn we doorgestuurd.
Bleek helemaal foute boel te zijn.
3 jaar geleden
Reactie op Cynt92
Ze begon op eerste kerstdag met een verkoudheid en 40 graden koorts. De koo ...
Jeetje sterkte. Goed naar moedergevoel luisteren .
3 jaar geleden
Wow dat klinkt echt heftig, wat goed dat je toch door hebt gezet en naar je gevoel hebt geluisterd. Heel veel sterkte en kracht ❤️❤️❤️
3 jaar geleden
Nou kan hier echt boos om worden. Dat ze gewoon niet gelijk luisteren naar je. Gatver. Ik heb laatst ook door moeten zeuren om een afspraak te krijgen. Echt kansloos
3 jaar geleden
Reactie op MamavanEmy
Nou kan hier echt boos om worden. Dat ze gewoon niet gelijk luisteren naar ...
Echt he. Ik word misselijk van de zorg “kwaliteit” hier.
@ts: Heel veel sterkte. Ik hoop dat ze snel beter wordt!❤️🩹
3 jaar geleden
Reactie op MamavanEmy
Nou kan hier echt boos om worden. Dat ze gewoon niet gelijk luisteren naar ...
Ik snap je reactie wel.. maar ik probeer ook maar zo te denken... er zijn ook zat mensen die bellen om een snottebel (van zichzelf of van hun kind) en dat moeten de artsen ook allemaal eruit filteren. Bij dit soort ziektes gaat het ook gewoon heel snel ineens heel erg slecht.
Neemt niet weg dat je dus altijd naar je moedergevoel moet luisteren en dus moet aandringen als je het nodig vindt!
3 jaar geleden
Reactie op Mx3
Ik snap je reactie wel.. maar ik probeer ook maar zo te denken... er zijn o ...
Nee dat is ook zo en daar ben ik me ook zeker van bewust. Maar ik heb ook zoiets van .. een saturatie meting is zo gedaan. Dan hadden ze direct gezien dat het niet goed was, waarom wachten tot het helemaal foute boel is.
Ook ben ik van mening, ouders kennen hun kindje het allerbeste. Als die zeggen dat het niet klopt met het normale beeld, waarom zou je ze niet serieus nemen. Niet dat ze dat niet doen en iets met overbezorgde ouders (die zijn er ook wat je zegt) maar toch ..
Dit is helemaal fout.
3 jaar geleden
Hoe gaat het nu?
Momenteel gaat het nog steeds niet beter. Ze heeft 2 nachten op de IC, in slaap en beademend doorgebracht. Per operatie een drain gekregen om het vocht weg te laten lopen.
Er kwam 1 L vocht uit. Verder waren ze overgegaan naar een antibiotica gericht op het streptokokken maar zagen dat dat geen effect had en werd ze weer slechter en slechter.
Afgelopen 3 nachten waren een hel met veel onrust en 1 uur slaap per nacht. Heel erge (in onze ogen) terugvallen. Wel zeggen ze dat dit wel hoort bij het ziektebeeld en drukken ze ook echt op het hart dat dat zo is. Hoe moeilijk ook..
Weer overgestapt naar een nieuw plan. En voor nu is ze heel erg ziek, maar stabiel. We hopen op een betere nacht dan die hiervoor.
3 jaar geleden
Reactie op Cynt92
Momenteel gaat het nog steeds niet beter. Ze heeft 2 nachten op de IC, in s ...
Oh wat verschrikkelijk ☹️. Hoe lang denken de artsen dat dit gaat duren?
Dit is voor jullie zowel mentaal als fysiek slopend..
Gelukkig is ze toch stabiel. Dus een sterke meid! Hopen dat het nieuwe plan snel positieve veranderingen brengt en dat ze gauw beter wordt. Ik kan me niet voorstellen wat er allemaal door je heen gaat als ouder in deze situatie. Heel veel sterkte nogmaals. ❤️
3 jaar geleden
Reactie op Cynt92
Momenteel gaat het nog steeds niet beter. Ze heeft 2 nachten op de IC, in s ...
Ooooh wat erg. Wat een nachtmerrie. Kunnen ze ook al zeggen hoe lang dit nog gaat duren?