12 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op LMT90
Onze dochter heeft al eens een stukje van een tijdschrift gegeten en een vo ...
Gelukkig! Ik hoor nu uit betrouwbare bron (mijn moeder) dat ik vroeger gek was op zand… met mij is het ook redelijk goed gekomen 🥲 ik ga de dokter hier maar niet mee lastig vallen, haha
3 jaar geleden
Ja hoor hier ook, servetjes, kartonnen doosjes.... echt 1x knipperen met je ogen en hij heeft een hap genomen hij heeft er geen last van gehad
3 jaar geleden
O hier ook al vaak! Bij onze oudste eigenlijk nooit gebeurd🤣 Maar nu de jongste zal inmiddels alles bij elkaar al wel een halve krant op hebben😅 Moet eerlijk zeggen dat de oudste er soms ook aan meewerkt.. zij legt dan iets van papier bij Nycke en die stopt het meteen in haar mond..
3 jaar geleden
Plant, zakdoek, pleister. If you don't try you will never know 😂 Kan geen kwijt zolang het geen batterij of waspod is.
3 jaar geleden
Deze eet kaften van zn boekjes op gelukkig niet veel maar denk ook wel een pagina bij elkaar😂😂😂😂
3 jaar geleden
Die van ons had gisteren een blad van een kamerplant te pakken. We waren bij oma op bezoek. En ja hoor, giftig... Bij ons thuis heb ik 3 weken terug alle giftige kamerplanten verkocht om dit te voorkomen.. even niet opletten. Huisarts gebeld, die heeft contact opgenomen met het gifcentrum en die hebben ons tips gegeven en waar op te letten. Gelukkig is het goed afgelopen en heeft hij er niet op gereageerd, was er op tijd bij denk ik. 😪 Maar schrikken was het wel!