13 Reacties

3 jaar geleden

Tegen de rode bolletjes

3 jaar geleden

ik zie sudocreme meer als barrière. als er al iets aan de hand is gebruik ik liever bepanthen.

3 jaar geleden

Reactie op Anne & kleine Daan

ik zie sudocreme meer als barrière. als er al iets aan de hand is gebruik i ...
Ik ook!

3 jaar geleden

Mijn zoontje had een soort smet plekje in zijn lies, hij heeft nog al spek beentjes 🙈. Op het moment dat ik het zag en droog maakte kwam er een beetje bloed. 1 dag goed gesmeerd met sudocreme en de volgende dag helemaal weg.

3 jaar geleden

Ik gebruik het bij beginnende luieruitslag en op smetplekjes in de nek.

3 jaar geleden

Sudo creme gebruik ik zowel voor ouderen (ik werk in het verpleeghuis) en voor mijn dochtertje van 4 maanden. Dit kan helpen voor tegen de rode billetjes, al gebruik ik dan liever een berschermende creme.. maar als het erger wordt zoals een luieruitslag of smet. Doe ik een klein beetje inkloppen met sudo en de volgende dag zie je al verbetering.

3 jaar geleden

Wij gebruiken sudocrem dagelijks! Elke luierwissel gaat er een beetje op zn billetjes. Helpt om uitslag te voorkomen en maakt het verschonen veel makkelijker

3 jaar geleden

Staat werkeloos in de kast. Paar potjes gehad als kado. Meer plezier van Weleda Calendula Billenbalsem Smeert goed en helpt snel!

3 jaar geleden

Ik vind het geen fijne crème.. wij gebruiken bepanthen. Als het een beetje rood is smeren we het in en het werkt zeer goed, rode is snel weg

3 jaar geleden

Nee, ik vind het ellendig spul. Ik vind billenbalsem van Weleda veel fijner!

3 jaar geleden

Hier was het bij de eerste al heel gauw weg met de sudocrem 🏌️‍♀️ en de Weleda billenbalsem to the rescue! 🦸‍♀️💪

3 jaar geleden

Jaaa I love sudocrem! Smet is binnen een dag weg en het voorkomt luieruitslag (zelfs met 4 wkn diarree niet gehad)

3 jaar geleden

Ik vind het troep. Weleda voor de billen !♡