59 Reacties

4 jaar geleden

Mag je geen softijs? Wat?! Daar heb ik op geleefd de vorige zwangerschap 馃檮

4 jaar geleden

Waarom mag je geen softijs?

4 jaar geleden

Waarom mag je geen softijs in de zwangerschap? 馃ズ

4 jaar geleden

Reactie op Christiana88

Mag je geen softijs? Wat?! Daar heb ik op geleefd de vorige zwangerschap 馃檮 ...
Ik leef momenteel ook op Mcflurry 馃お

4 jaar geleden

Dit zegt voedingscentrum

4 jaar geleden

馃

4 jaar geleden

Ik raakte al bijna in paniek.. kreeg er nu trek in馃槩馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Softijs mag je gewoon eten, net als alle andere ijs behalve waar alcohol in is verwerkt.

4 jaar geleden

Volgens mij moet je vooral in de zomer voorzichtig zijn met kleine zaakjes die niet zoveel ijs verkopen op een dag waardoor er bacterievorming kan ontstaan (machines worden te weinig schoongemaakt). In drukke zaken als mac donalds zou ik me echt niet druk maken hierover. Misschien wel als je tijdens een rondje fietsen ergens bij een boer uitkomt die 5 ijsjes op een dag verkoopt.. nu je het zegt, ik heb wel zin in een mac flurry 馃槀

4 jaar geleden

Ja hooor en had zo zin in McFlurry en dus voor iets ander gekozen ivm zwangerschap. Ze zei het KAN rauwe eieren bevatten. Vandaar...

4 jaar geleden

Weet je wat helemaal GOUD is met zo鈥檔 sunday ijsje, maccie patatjes of kipnuggets erin dopen.. 鈽猴笍馃槏

4 jaar geleden

Ja hooor en had zo zin in McFlurry en dus voor iets ander gekozen ivm zwang ...
Een Mac flurry die rauwe eieren bevat?? 馃槀 Zou wat zijn als de Mac ineens zulke verse producten opdient 馃槄 Nee hoor, allemaal zo processed dat je het makkelijk kunt eten. En er gaan tig ijsjes doorheen daar, dus over de doorloop/hygi毛ne zou ik me bij de Mac ook niet druk maken. Lekker eten馃憤馃徏

4 jaar geleden

Reactie op R234

Een Mac flurry die rauwe eieren bevat?? 馃槀 Zou wat zijn als de Mac ineens z ...
Mevrouw van Mac , zei dat het sporen van rauwe eieren KAN bevatten. Dus heb ik die niet genomen. Sundae is ook prima voor me.

4 jaar geleden

Ik dacht altijd dat Sunday ijsjes en Mac flurry van hetzelfde ijs was? 馃馃檲

4 jaar geleden

Ik ben momenteel echt verslaafd aan softijs van de mac, heerlijk sundea caramel馃槏

4 jaar geleden

Na het lezen van deze berichten heb ik dus ernstige trek in een macflurry en het is nog geen 06:00 uur 馃槄 馃き

4 jaar geleden

Reactie op Roosdh

Na het lezen van deze berichten heb ik dus ernstige trek in een macflurry e ...
Ik ook!

4 jaar geleden

Reactie op Roosdh

Na het lezen van deze berichten heb ik dus ernstige trek in een macflurry e ...
Hahah ja dat heb ik nu ook 馃ぃ

4 jaar geleden

Softijs mag gewoon. Ik eet dat graag in me zwangerschap

4 jaar geleden

Mevrouw van Mac , zei dat het sporen van rauwe eieren KAN bevatten. Dus heb ...
Had echt geen idee dat dit ook nog aandachtspuntje was joh馃槄 Dankje voor het delen!!