11 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

In verschillende houdingen voeden zodat de borst goed leeg gaat 😊 dat kan helpen

3 jaar geleden

Reactie op Piru

In verschillende houdingen voeden zodat de borst goed leeg gaat 😊 dat kan ...
Dank voor de tip, maar ik kolf 100% af. Ik geef dus geen voeding aan de borst ;)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik had er wel daadwerkelijk een harde plek bij en de eerste 2x ook een rode huid. Maar had ook bij elke beweging pijn en niet alleen bij duwen. Probeer je borst vooraf te verwarmen en ondertussen goed te masseren. Bij mij duurde het ook wel langer dan 24 uur, maar trok het uiteindelijk wel weg.

3 jaar geleden

Ik zou onder warme douch gewoon masseren en witte kool in de koelkast doen en daarna in je bh. Is heel goed voor de borstontsteking en kalmeert het. Verse gember thee ook goed voor de ontsteking… doe dit en binnen 3 dagen zou het weg zijn. Dat had ik ook in mijn kraamperiode 🫣

3 jaar geleden

Dank voor de tips meiden! Ik ga zo even in een warm bad liggen denk ik😇

3 jaar geleden

Veel plezier en succes 🙈

3 jaar geleden

Goed je borsten leeg/goed soepel masseren met warmte. Als er een kring om de plek zit. Mag je niet masseren!

3 jaar geleden

Idd, zou vaak mogelijk voeden. En goed wrijven, bij mij zeiden ze niet je kindje laten sabbelen. Dat deed ik wel met mijn oudste, toen heb ik een borstontsteking gehad. En die vergeet ik nooit meer, had koorts, hoofdpijn, borsten deden niet normaal veel pijn (erger dan stuwing) en het lekte. Zat toen aan de antibiotica kuur. Sindsdien, leeg ik de borsten zoveel mogelijk en niet meer laten sabbelen🤣💕

3 jaar geleden

Reactie op nienjo92

Dank voor de tip, maar ik kolf 100% af. Ik geef dus geen voeding aan de bor ...
Oh oke! Misschien idd goed masseren!💙

3 jaar geleden

Masseren, warmte leggen en ibuprofen 600 mg nemen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op nienjo92

Dank voor de tip, maar ik kolf 100% af. Ik geef dus geen voeding aan de bor ...
Sorry daar had ik overheen gelezen 🙈 Wat de andere inderdaad zeggen goed warm maken en mee masseren eventueel met de achterkant van een elektrische tandenborstel (trilling).