23 Reacties

3 jaar geleden

Er worden heeeeeeeel veel buggy’s en kinderwagens gestolen op vakantieparken , bij zwembaden , attractie parken en overal waar mensen hem “veilig” denken achter te kunnen laten… Ik heb voor onze wagen een slot gekocht zodat ik hem op een goede manier aan een hek of iets kan binden .. 🤭 Het zal sneller opvallen als iemand mijn wagen mee wilt nemen als hij eerst het slot moet open knippen hahaha

3 jaar geleden

Voor 4 tientjes een apple airtag kopen? Dan zie je het meteen als je wagen wordt meegenomen 🥲

3 jaar geleden

Wij waren laatst op een vakantiepark en dacht precies hetzelfde. Je kon hem ook niet zien staan vanuit het bad. Ik heb hem ingeklapt en in de struikjes gezet zodat die wat minder opviel 🤣

3 jaar geleden

Reactie op elies27

Er worden heeeeeeeel veel buggy’s en kinderwagens gestolen op vakantieparke ...
Oeh slim hahaha misschien krijg ik dan wel wat scheve gezichten maar jaa fijn voor ze! 🤣 bezorgd mij wel een stuk minder hoofdpijn 😅

3 jaar geleden

Reactie op nienjo92

Voor 4 tientjes een apple airtag kopen? Dan zie je het meteen als je wagen ...
Hahaha ook een goeie 😄 krijg je dat dan op je telefoon te zien waar die is?

3 jaar geleden

Reactie op Duamsin

Hahaha ook een goeie 😄 krijg je dat dan op je telefoon te zien waar die is ...
Yes! Dan krijg je de live locatie te zien, haha. Kan je hem zelf weer terug jatten.

3 jaar geleden

Reactie op Gwenny11

Wij waren laatst op een vakantiepark en dacht precies hetzelfde. Je kon hem ...
Jaaa snap je😅 echt stress elke keer door die buggy🥹

3 jaar geleden

Wij hebben ook een hang slot gekocht voor de kinderwagen toen die tijd voor bij Centerparcs 😂

3 jaar geleden

Reactie op Gwenny11

Wij waren laatst op een vakantiepark en dacht precies hetzelfde. Je kon hem ...
Hahaha omg wat erg dat je dit moet doen eigenlijk he🤣

3 jaar geleden

Wij hebben standaard dit slot bij en maken de buggy vast. Is inderdaad al erg dat dit moet maar blijkbaar zijn zelfs buggy´s niet meer veilig voor dieven. Op het speelplein gebruik ik dit niet omdat ik hem kan zien en er ook wel een beetje sociale controle is.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een joolz day + en een Efteling abonnement. Daar worden ook vaak kinderwagens gestolen! Ik gebruik altijd dit slot van de Hema (ik zie overigens veel kinderwagens daar vast aan een slot)

3 jaar geleden

Denk dat de tips hierboven zeker handig zijn! En gewoon lekker je buggy blijven gebruiken, hij is niet voor niks prijzig (in de zin van dat het lekker rijdt etc)

3 jaar geleden

Nog nooit bij stil gestaan 🫣 Heb ook de Joolz Aer en laat die letterlijk overal achter. Wat een gekken bestaan er!

3 jaar geleden

Ik heb de Bugaboo fox en daar kan je heel gemakkelijk een voorwieltje er af klikken. Scheelt me veel gedoe met een kettingslot (hoewel we die ook hebben)😜 Ik herken je dilemma!

3 jaar geleden

Reactie op Eliseee96

Ik heb de Bugaboo fox en daar kan je heel gemakkelijk een voorwieltje er af ...
Niet echt een buggy meer met het zitje er op maar toch 🤭

3 jaar geleden

Wat fijn dat je deze topic hebt geopend. Ik heb sindskort ook een buggy aangeschaft (bugaboo butterfly)en die was ook nogal prijzig voor een buggy. Maar ik wist dus niet dat buggy’s ook in trek waren bij dieven🥹. Komt omdat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mensen een buggy van een ander stelen. Maar ga ook maar een slot en airtag aanschaffen. Wil bijna mijn buggy verzekeren tegen diefstal.

3 jaar geleden

Verstop er een air tag in en je probleem is deels opgelost!

3 jaar geleden

Ik heb gewoon de cheap*ss buggy van de prenatal ( no worries) en het is ook gewoon beetje eigen risico . Iedereen weet in wat voor samenleving we wonen tegenwoordig ( en dat is zeker jammer)

3 jaar geleden

Reactie op mamma big

Ik heb gewoon de cheap*ss buggy van de prenatal ( no worries) en het is oo ...
Jaaa beste keuze! Mijn mijn verstand van nu zou ik dat ook gedaan hebben😅

3 jaar geleden

Reactie op sam-l

Wat fijn dat je deze topic hebt geopend. Ik heb sindskort ook een buggy aan ...
Jaa stom he😣 maar helaas het gebeurd echt zoveel! Ja ik heb dat ook maar gedaan. Deze buggy wordt maar duurder en duurder😅🤣