16 Reacties

3 jaar geleden

Ook niet in de droger?

3 jaar geleden

Je kan deze wasverzachter gebruiken speciaal voor babys!

3 jaar geleden

Waarschijnlijk nog "teveel water" erin na het wassen. Dus ofwel op hoger toerental van de wasmachine ofwel in de droger en dan is het terug zacht

3 jaar geleden

Reactie op ebc

Ook niet in de droger?
Staat op dat hij niet in de droger mag, kan het wel op een kort programma proberen 🙈

3 jaar geleden

Staat op dat hij niet in de droger mag, kan het wel op een kort programma p ...
Kies dan ook voor een lage temperatuur tegen krimpen!

3 jaar geleden

Mijn moeder heeft het teddy stof weer los geborsteld met een tangle teezer of zachte borstel. Dit heeft ze ook met m’n teddy jas gedaan, werkt top!

3 jaar geleden

Liep ook tegen dit probleem aan inderdaad. Maar op koude stand in de droger helpt heel goed inderdaad! Wel een beetje in de gaten houden voor de zekerheid. De stof over elkaar wrijven als het droog helpt ook vind ik.

3 jaar geleden

Wasverzachterrrrr

3 jaar geleden

Scheutje natuur azijn ipv wasverzachter...

3 jaar geleden

Even kort in de droger en daarna op laten drogen!

3 jaar geleden

Drogen met een tennisbal

3 jaar geleden

Met een föhn erlangs werkt ook. Heb ik ook met de knuffeltjes gedaan, werden allemaal weer lekker zacht 🥰🧸

3 jaar geleden

Ik heb van het jumbo huismerk parfum vrije wasverzachter gebruikt en na het wassen even 10 min in de droger. Vervolgens aan de lucht laten drogen en de teddy stofjes zijn nog lekker zacht!

3 jaar geleden

Dankjewel voor alle tips! Ik ga ermee aan de slag 😁

3 jaar geleden

Ik borstel de teddy jasjes die ik heb gewassen met zo'n natuurhaarborstel of varkenshaarborstel. Weet niet goed hoe ze het noemen. Het is zo'n borstel met van die harde haar achtige stekels. Werkt erg goed