8 Reacties

4 jaar geleden

Ons zoontje had dat een klein beetje bij de grote teennagels. Werd rood (beetje ontstoken) en bij het cb zeiden ze toe niks aan doen, komt goed. Nu is het idd over en is de teennagel ‘eroverheen’ gegroeid! Dus ik denk dat het bij jullie ook wel goed komt (duurt misschien iets langer aangezien het iets minder nagel is wat ze heeft nu).

4 jaar geleden

Reactie op R234

Ons zoontje had dat een klein beetje bij de grote teennagels. Werd rood (be ...
Oh echt? Nou ik hoop het, mijn dokter had dit zelf nog nooit gezien zei ze.. Ik hoop ook echt dat het goed komt want ze heeft het aan alle teentjes, krijg al buikpijn. Ik het idee als het niet vanzelf goed komt 🙈 bedankt voor je reactie ☺️

4 jaar geleden

Heeft ze dit ook aan haar andere voet? Bij mijn kleine zijn de nageltjes heel mini, je ziet ze bijna niet maar ze zijn er wel. Dat was bij mij oudste ook zo, zij is nu twee jaar en heeft gewoon normale teennagels nu. Hoe is dat bij jouw meisje? Ik kan dit op de foto niet goed zien.. De dikke teen ziet eruit alsof er helemaal geen nagel groeit maar dat lijkt me onwaarschijnlijk toch?

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het ook. En het ziet er al een stuk beter uit dan vlak na zijn geboorte. Het begint er nu overheen te groeien.

4 jaar geleden

Reactie op Guestwhat

Heeft ze dit ook aan haar andere voet? Bij mijn kleine zijn de nageltjes he ...
Ja ze heeft het aan beide voetjes, en volgens mij zit er wel een nageltje alleen groeit het vel erover heen zo lijkt het.. ben zo bang dat de nagel erover groeit en dan vast in haar vel groeit.. snap je wat ik bedoel? Wat fijn dat het bij jou zoontje goed is gekomen ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Vanessa94

Mijn zoontje heeft het ook. En het ziet er al een stuk beter uit dan vlak n ...
Echt? Mag ik foto zien🤭

4 jaar geleden

Reactie op Jk26

Echt? Mag ik foto zien🤭
😊

4 jaar geleden

Reactie op Vanessa94

😊
Oh jaa.. nou het komt dus echt goed 🤭