9 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Cke
Past de schelp goed ? Niet te groot of klein? Om te genezen kan ik je Zilve ...
Wat zijn zilvercaps?
Hier beide tepels met kloven en het wil maar niet genezen😔
VRIEND
4 jaar geleden
Passen je borstschilden goed?
Medela hydrogel pads hadden mij geholpen en gaven verlichting bij kloven 👍🏻
•••••
Het opmeten van de tepel om zo de juiste maat van een borstschild te kiezen is een simpel klusje.
Neem een meetlint.
Meet de doorsnede of diameter van de tepel op van links naar rechts.
Meet de tepelhof NIET mee.
Je hebt nu een getal in mm's.
Tel bij het gemeten aantal mm's nog 2 à 3mm op (de tepel zwelt op tijdens het kolven).
Je hebt nu bij benadering de juiste maat voor het borstschild.
•••••
4 jaar geleden
Reactie op Piru
Passen je borstschilden goed?
Medela hydrogel pads hadden mij geholpen en g ...
Dit is echt een fijne uitleg om tepels te meten! Dank
4 jaar geleden
Smeren met lanolin crème voordat je gaat beginnen met kolven en daarna! Op die manier kwam ik van de kloven af en zijn ze tot nu toe niet teruggekomen. Bij ‘t Kruidvat heet de crème mama care en staat bij de baby producten. Kan ik echt iedereen aanraden met kloven. Hopelijk ben je er snel vanaf!
4 jaar geleden
Reactie op Amanda3330
Wat zijn zilvercaps?
Hier beide tepels met kloven en het wil maar niet gene ...
Zijn soort van "schildjes" in puur zilver die je over tepel moet leggen en daar dan bh over (En compres indien je dat nodig hebt) zilver heeft een super helende werking. Zoek maar is op in Google 😊
4 jaar geleden
Reactie op Cke
Bij mij waren kloven in 2 dagen volledig genezen. Terwijl ik al weken aan t ...
Super bedankt voor de tip.
Meteen zilvercaps besteld😍
En merk meteen na 1 dag al verschil🥰 ze zijn nog niet genezen maar de tepels zien er qua huid al veeeeel beter uit en zijn veeeel minder pijnlijk.
Ook een tip (maar dit is vooral voor als je kolft met een elektrisch apparaat) ik begin op de allerlaagste stand en bouw tijdens het kolven de zuigkracht op. Dit deed ik in het begin niet🙈 gewoon op volle kracht kolven dacht ik toen😅🤪 aldoende leer je zegt men😆