3 Reacties
9 maanden geleden
Ik heb wel eens gehoord dat grote veranderingen wel eens terugval in zindelijkheid kunnen veroorzaken. Een broertje of zusje krijgen is een grote verandering. Ik denk dat het wel weer goed komt :) probeer geduld te hebben, al is dat soms wat lastig en laat haar op warme dagen lekker in haar onderbroek of zelfs in haar blote billen lopen. Dan voelt ze het misschien wat beter.
9 maanden geleden
Reactie op PepeTaco
Ik heb wel eens gehoord dat grote veranderingen wel eens terugval in zindel ...
Dit was bij een van mijn zusjes ook idd.
Geruststelling is dat ze het kan! Als tzt de rust in huis is wedergekeerd is ze in no-time weer zindelijk
8 maanden geleden
Onze dochter van 3 (van 29 maart) is ook al lange tijd zindelijk. Afgelopen 24 maart is haar zusje geboren en hier precies hetzelfde, het begon ook in die laatste weken van mijn zwangerschap. Poepen gaat daarentegen wel gewoon goed (gelukkig maar) maar plassen gewoon niet. Hebben al van alles geprobeerd maar niets lijkt te werken. Gaan het nu gewoon voor lief nemen, complimenteren als ze wel op de wc plast en hopen dat het dan vanzelf weer terugkomt. Op de opvang gaat wel gewoon doen! Wellicht durft ze het daar niet? Of ze ziet de andere kindjes naar de wc gaan.