7 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring mee maar lijkt me heel lastig. Sterkte en geniet van je verlof!! 🍀🥰

3 jaar geleden

Niet zelf gehad maar mijn vader heeft een TGA gehad enkele jaren terug. Hij heeft er niks aan over gehouden op de lange termijn. Hij was enkel dagen erna inderdaad niet helemaal 100% zichzelf en beetje lichamelijk last van zijn hoofd maar dat was gelukkig niks blijvends. Wij kregen wel het advies het de 1e maand goed in de gaten te houden mocht het toch terugkomen dan moesten er andere onderzoeken gedaan worden.

3 jaar geleden

Het maakt me ook wel een beetje bang. Dit zijn de eerste dagen dat ik de hele dag alleen thuis ben. Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken en rust te nemen. Maar ik blijf het spannend vinden

3 jaar geleden

Ik ken het zelf niet en geen ervaring mee, maar wat een goeie reactie van je vriend! Plaatsvervangende trots hahah. Hij had je evengoed in bed kunnen stoppen en het op zwangerschapsdementie steken. Succes nog!

3 jaar geleden

Mijn vader heeft het een tijdje geleden gehad. Met TGA op automatische piloot naar huis gereden van een afspraak. In principe houdt je er niets aan over en komt het zelden nog een keer voor. Gaat bij hem al paar maanden hartstikke goed. Succes en niet te druk maken! Op naar een fijne bevalling en een mooi kindje.

3 jaar geleden

Jeetje wat eng! Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar wil je in elk geval veel sterkte wensen! Hopelijk voel je je snel weer beter en zelfverzekerder op dit gebied! Ik snap dat je het spannend vindt om nu alleen te zijn, misschien kun je wat meer afspreken met familie of vrienden?

3 jaar geleden

Ik voel me gelukkig elke dag weer een stukje beter. Ik moet gewoon veel rust nemen. Morgen ga ik met mijn moeder even een dagje weg als het weer het een beetje toe laat nog wat leuke dingetjes voor de kleine kopen. Verder ben ik een beetje aan het haken en maak ik een beetje schoon in huis.