14 Reacties

4 jaar geleden

Dr Browns anti collic met speen 1 of premature die gaan niet zo hard!

4 jaar geleden

Wij zijn van bv overgestapt naar kv eerst met de avent, dat was niet helemaal succesvol, alleen als we de speen eerst vacuüm lieten zuigen en dan pas in haar mondje deden. Ben toen snel overgestapt naar Difrax, dat werkt voor ons goed. Haar mondje ligt ook veel mooier, zoals bij bv, over de speen heen.

4 jaar geleden

Difrax en avent werkte bij ons niet. Lactatiekundige heeft Lansinoh aangeraden, lijkt het meest op de borst

4 jaar geleden

Wij gebruiken de Medela Calma. Daar komt helemaal geen melk uit, tenzij ze zelf goed zuigen. Echt zoals aan de borst dus.

4 jaar geleden

Wij gebruiken Munchkin Latch. Hier druppelt de gekolfde melk langzaam uit. Wij gebruiken deze flesjes ook naast de borstvoeding, zodat mijn man ook kan voeden of wanneer nodig even van me overnemen. Ik ben op deze flessen uitgekomen na heel veel zoeken en lezen van reviews.

4 jaar geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Yes

4 jaar geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Deze gebruiken wij ook, met de prematuur speen! Bevalt heel goed

4 jaar geleden

Die uit de zwangerbox, is dat een Philips Avent? Wij hebben die ook, kregen er een speen nummer 1 bij maar vinden de speen 0 fijner! Daar komt veel minder uit, en onze zoon moet er echt aan zuigen zoals hij aan de borst zou doen. Dat zou je evt nog kunnen proberen

4 jaar geleden

Reactie op DocBex

Die uit de zwangerbox, is dat een Philips Avent? Wij hebben die ook, kregen ...
Ja klopt! Oh dat is wel een goed idee om nog even te proberen :)

4 jaar geleden

Gaatje wordt bepaald door de speen. Per merk fles zijn er verschillende spenen verkrijgbaar, en soms passen ze op elkaars flessen. Zo heeft difrax spenen in s, m en l Dr brown in p, t, 1, 2, 3 ,(p=prematuur, t=transitie) Etc. Ik zou naar een kruidvat of etos oid gaan met uitgebreid assortiment en kijken welke spenen er passen op jouw fles. Tenzij je niet tevreden bent over brede speen, dan zou je nl ook nog een smalle kunnen halen

4 jaar geleden

Wij gebruiken difrax met maat S speentje. Heb weinig vergelijkingsmateriaal maar deze bevalt ons goed. Kindje prematuur en met 2,2 kg geboren. Bevalt met 4,2 kg nog steeds goed

4 jaar geleden

Ik geef bv en om de X aantal dagen een flesje afgekolfde melk sinds ze 4 weken is. Bij oudste 2 ook gedaan, die kregen avent flesje met speen 0. Maar hadden beiden heel fel last van krampen. Nu heb ik tommee tippee en bevalt me goed, eerste x was ze wat te gulzig maar desondanks geen krampen nadien, nu drinkt ze er prima mee. Had flesje geprobeerd van mijn kolf (spectra) maar die vind ze niet fijn.