23 Reacties
3 jaar geleden
Nou, wij hadden bedacht dat we onze dochter helemaal geen plezier doen met een groot feest.
Ouders, broers en zussen van 15.00 uur tot 17.00 uur. Daarna nog even tijd om te eten en de prikkels te verwerken. Geen dutjes tussendoor 😁
Is maar kort, maar ze zal er toch niet heel veel van snappen.
3 jaar geleden
Ik hou geen rekening met wanneer ze wakker is, om dan mensen uit te nodigen. Waarom zou ik dat doen, ze weet toch niet wat er aan de hand is. De ene visite komt om 13:00 dan gaat ze na een half uurtje al gewoon lekker slapen hoor 🤭 Ik heb dat ook aan ze verteld, dan voel ik geen druk of ze wel of niet wakker is/moe is.
3 jaar geleden
Wij twijfelen nog tussen de familie met lunchtijd en vrienden vanaf 16u en dan met eten. Dochter gaat gewoon naar bed als het tijd is. Of een zaaltje en dan van 16u tot 20u waarbij mijn dochter en ik om 19u thuis zullen zijn🤷🏼♀️.
Ik zou die tijd kiezen die je voor ogen hebt en een tekstje erbij zetten zoals ‘van al dat feesten word ik een beetje moe en ga tussendoor even naar bedje toe’.
3 jaar geleden
Wij hadden tegen iedereen gezegd; je bent de hele dag welkom, maar ons meisje gaat gewoon naar bed wanneer nodig. In de ochtend dus (ahv op staan tijd) de slaapjes doorgestuurd. Hierdoor kwamen er om 11:30 wat mensen (tot 13:30, toen ging ons meisje naar bed) en daarna rond 15:30 weer :) beviel prima. Ons meisje heeft tussendoor haar normale eetmomenten gehad 😊
Heerlijke dag gehad! Iedereen gezien en niet overprikkeld 😃

3 jaar geleden
Wij doen van 15-17 uur.
In de ochtend valt hij soms om 09.00 in slaap en soms om 10.00 uur dus iets te onvoorspelbaar. Na 15.00 is hij altijd wel wakker, dus vandaar.
Ik vind dat je om 17.00 niet aan eten hoeft te denken hoor haha. Maar je kunt desnoods 15.00-16.30 doen? Het is toch snel klaar voor zo’n kleintje.
3 jaar geleden
Hai hai, wij hebben twee uitnodigingen gemaakt (digitaal). Voor familie van 10:00-12:30 uur en voor vrienden van 15:00-17:00 uur. Wij wilden een rust momentje ertussen voor de kleine man die heftig in de slaapregressie zit (en ook een beetje voor onszelf 🙈).
Succes en veel plezier iedereen met de feestjes 🎈
3 jaar geleden
Wij hebben het gevierd van 10 tot 17u. Klinkt enorm lang (en heb ook 60x getwijfeld of ik het echt wel zo wilde doen) maar in de praktijk was het perfect. ‘s Ochtends kwam mijn familie en ‘s middags de schoonfamilie. Tussendoor heeft ie heerlijk liggen slapen en we hadden daardoor geen bomvol huis. Om 17u was iedereen weg en konden we rustig eten en even ontprikkelen. Heeft daarna heerlijk geslapen!