6 Reacties

12 dagen geleden

de Cybex Pallas, is dat een idee? Die kan tzt ook langer mee, wanneer je baby in de Joie stoel zit. Al betwijfel ik of er stoelen zijn waar een kindje makkelijk zelf in en uit klimmen kan. De ruimte is toch beperkt en de hoek waarin geklommen moet worden is gek Succes met kiezen

11 dagen geleden

Reactie op Hannelore13

de Cybex Pallas, is dat een idee? Die kan tzt ook langer mee, wanneer je b ...
Oee ik ga eens kijken. Ja precies, ik dacht misschien een kleine opstapje zodat ik niet te hoog moet tillen zegmaar maar wel met wat ondersteuning haar makkelijker in de stoel kan helpen. iig bedankt! 🙏

11 dagen geleden

Hoi, wij hebben ook een draaibare stoel (swandoo Marie3) en onze dochter (ook twee in maart) klimt daar inmiddels ook zelfstandig in! Hij staat dan gedraaid naar de deur. Ze klimt eerst in de auto (daar waar wij onze voeten zetten), zet dan een voetje op de zitting aan de deurkant en hijst zich zo de stoel in. Ze belandt er dan op haar knietjes in en draait dan om. Ik sta er wel bij om haar op te vangen als het misgaat en het is soms even zoeken waar de gordels zijn gebleven, maar ik hoef dus niet meer te tillen, heel fijn! Misschien een idee om eens te oefenen met de huidige stoel?

10 dagen geleden

Reactie op Sunshine1212

Oee ik ga eens kijken. Ja precies, ik dacht misschien een kleine opstapje z ...
Als het gaat om niet vanaf de grond zelf te hoeven tillen zou ik overwegen zo'n klein krukje (evt opvouwbaar) in de auto te leggen. Kan prima bij de voeten van je dochter tijdens het rijden en scheelt toch in tillen

10 dagen geleden

Bij ons was het af en toe best gedoe omdat ze niet in het stoeltje wilde. Nu laat ik haar er via de andere kant of via de bijrijdersstoel inklimmen. Dat is ook nog optie. Scheelt weer de kosten voor een andere stoel :)

9 dagen geleden

Onze zoon zit in op een stoelverhoger met rugleuning. Daar mogen ze in vanaf 15 kg en hij kan daar makkelijk zelf in klimmen wat voor mij handig is omdat ik inmiddels 22 weken zwanger van nummer 2. Dus als je dochter zwaar genoeg is kan je dat ook overwegen 😊