14 Reacties
4 jaar geleden
‘Luxe’ hydrofiele doeken! Je gebruikt ze super veel en die duurdere ben ik zelf iets minder snel geneigd om te kopen! 🙈
4 jaar geleden
Een badcape, mooie hydrofiele doek, verzorgingsproducten van naif/burts bees, cocoa butter crème voor de buik, zo’n muziekmobiel voor boven de box, boxkleed, boekje baby ziet, boek mama’en.. allemaal dingen die ik NIET heb gekregen en liever had gehad dan het zoveelste pakje dat ik niet écht mooi vind.
4 jaar geleden
Verwennerij voor mama in plaats van alles voor de baby.
Zelf heb ik een 40 weken box (vanaf week 12) gekregen. Elke week een cadeautje: van spuigdoekjes en aankleedhoes (budgetvariant, altijd handig voor extra) tot aan chocola met muisjes, sinaasappelsap voor de vitamine C, Kanjer-stroopwafels bij 20-weken: je bent al op de helft, Kanjer!, een klein lepeltje voor de vitamines aan de baby straks, alcoholvrije biertjes voor papa etc. Elke week een kleinigheidje, met een nuttige tip/leuke boodschap. Gekregen van zwager en schoonzus die zelf al kindjes hebben.
4 jaar geleden
Ik kreeg het 9 maanden dagboek van oei ik groei. Vond ik een leuk cadeau om te krijgen.
4 jaar geleden
Hier een greep kadoo die is echt leuk vond bij de vorige kindjes:
Muziek knuffel van flow
Van merk maileg een tandenfee muis met doosje in een soort lucifer box.
Een bday rock is ook super leuk maar dan moet je wel zeker zijn van het sterrenbeeld en je moet ervan houden natuurlijk.
Mobiel sterren en manen goudkleurig is ook mooi 🤩 maar mits je weet wat ze mooi vinden in de kinder kamer natuurlijk
Of gewoon als het nog pril is een hele mooie hydrofiele doek van een goede winkel.
Ik had mijn beste vriendin een doos rituals en chocolade en een kaart kadoo gedaan
Zelf had ik van iemand een pot rituals buikcreme kadoo gehad Wat ik ook echt super leuk vond 🥰
4 jaar geleden
Wij hebben als geboortecadeau voor mijn schoonzusje toen gewoon gevraagd wat ze nog niet hadden aangeschaft maar wel graag wilden. Omdat ik liever een nuttig cadeau geef dan iets waar ze niets mee doen.
Bij vrienden heb ik vaak iets van een cadeaubon gegeven, of een slaapzakje voor over een paar maanden. Want voor net na de geboorte hebben ze dan toch alles al in huis, voor over een half jaar nog niet.
Zelf nog niet echt cadeau's gekregen. Wel leuke kaartjes en van mijn beste vriendinnetje een cadeaubon van prenatal (maar dat was tegelijk een bedankje voor het ceremoniemeester zijn op haar bruiloft 😉).
Mijn schoonmoeder is weer aan de haak geslagen, en mijn ouders willen graag de kinderstoelen geven. (en papa liet me na 1min al beloven dat hij de eerste schoentjes wilde betalen ☺️)
Ik zou dus vooral nuttige dingen geven.