12 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben helemaal fan van een wit bolletje met mix hagelslag 😂 zo klaar lekker zoet. Ook fruit vind ik top zoals appels en mandarijntjes. Tompouce is ook een grote favoriet hier! En kwa avondeten kan het ook super makkelijk als je recepten opzoekt op AH zijn vaak binnen 15/20 minuten wel klaar en je hoeft niet super veel spul in huis te halen!
4 jaar geleden
Ben ook zo hongerig telkens en als ik dan gegeten heb, is het alweer op zonder erover na te denken! Maar ik snap je gevoel. Ik kook ook veel dingen die vooral makkelijk zijn. Als avondeten wissel ik groente, aardappelen en vlees af met een makkelijke pasta of wraps, rijst met groente. Maar vooral veel zin in ongezond. Dus ik bestel ook veel 😬 als tussendoortjes probeer ik wel fruit te nemen maar ook veel chocola. Eigenlijk heb je niet heel veel hieraan haha! Ben benieuwd wat anderen zeggen dus ik lees wel even mee. Veel succes!
4 jaar geleden
Ik heb ook veel honger en weinig puf. Ik koop voor in de ochtend crackers of kwark. Als lunch eet ik voornamelijk nu veel wraps met kipfilet en avocado of wrap met smeerkaas. In de avonden meestal wel makkelijk pasta oid.. maar moet zeggen dat in de avond mn puf wel vaak ver te zoeken is en dan wordt het thuisbezorgd 🙈🙈
Tussendoor veel fruit en breakers (knijpzakjes yoghurt)
4 jaar geleden
Reactie op alleenstaandemama2001
Ik ben helemaal fan van een wit bolletje met mix hagelslag 😂 zo klaar lekk ...
Omg ja of beschuit met mix hagelslag 🤩
Ben nu ook fan van knijpfruit voor de snelle trek. Qua avondeten ben ik wel echt naar de makkelijke dingen: Mexicaanse wraps, snelle ovenschotel, salade, etc. ‘S ochtends Skyr met aardbeien, daar kan ik het wel lang op volhouden.
4 jaar geleden
Sinds de twaalfde week ben ik helemaal gek op pizza Hawaii en witte bolletjes met kipfilet. Het wordt bij ons ook vaak soep met een broodje. Ik probeer in de ochtend en tijdens lunch m'n fruit en groente voor de dag al weg te eten om toch genoeg binnen te krijgen. Dus rauwe wortels en komkommer etc., want dat hoef ik niet te bereiden😏
4 jaar geleden
Sochtends eet ik melk met cornflakes en als tussendoortjes snackwortel, komkommer en paprika, vanillevla met hagelslag en zachte dingen, zoals cakejes, mergpijp en poffertjes. Niet echt gezond 😅. Mijn man kookt bijna altijd en dan eet ik wel gezond en ik ga regelmatig een prakje halen bij mijn moeder.
4 jaar geleden
‘S ochtends eet ik voor ontbijt frootloops met melk en een banaan en een cappuccino, dan rond 11en heb ik wel weer honger en neem ik droge crackers of worteltjes of een chocolaatje of een liga bijvoorbeeld, dan met lunch 3 bruine broodjes vaak met kipfilet en komkommer óf oude kaas óf appelstroop, dan einde middag ga ik snacken met vaak iets ongezonds zoals chips, chocola, rijstwafels (met kaas), koekjes, nootjes of zoiets en dan ‘s avonds eten we doorgaans wel gezond, maar ook steeds makkelijker zoals die diepvries iglo roerbak maaltijden of ah maaltijdsalade met een stukje kip of Toscaanse Rondo erbij bijvoorbeeld. ‘S Avonds snack ik meestal eigenlijk dan ook wel weer 🙈 Tony’s zeezout karamel, kinder bueno, zoute popcorn of dropjes zijn wel favoriet 😁
4 jaar geleden
Oh poefff ik snap je frustratie haha. ‘S avonds maak ik vaak dingen die ik 2 dagen kan eten ben nogal lui geworden dus lasagne, soepen lekker met stokbrood, hutspot, wraps kan je eindeloos in variëren ik vind met kip en avocado erg lekker, zelf gemaakte shoarma, nasi of bami, een snelle pasta is ook altijd top. Als ontbijt eet ik vaak gewoon brood en crackers met beleg of een tosti. Yoghurt met muesli en dan degene met chocolade stukjes of iets lekkers erdoor haha. Verder snack ik alles wat los en vast zit maar merk dat als ik veel fruit in huis haal ik dat eerst opmaak anders vind ik het zonde haha! Succes
4 jaar geleden
Ik eet tegenwoordig iedere ochtend vla flip vanille (at ik voorheen nooit😂). Daarna fruit of koekjes. Uiteraard met chocolade eraan.
Mijn energie is overdag en in de avond ver te zoeken dus ik kook iets wat snel klaar is. Pasta of stampot. Of vis met gebakken aardappels en groenten. Vis en aardappels kunnen in de oven, dus weinig werk aan.
Ook eet ik regelmatig een kommetje yoghurt met fruit, met name in de avond zodat ik niet in de nacht nog honger heb.
4 jaar geleden
Ik kook inderdaad vaak voor meerdere dagen. Heb de diepvries nu ook goed vol zitten met gezonde en makkelijke maaltijden (voor in de kraamperiode)🤞🏻
Verder probeer ik me er echt toe te zetten het avondeten wel ‘gezond’ te houden; al is het vaker ‘makkelijk’. Merk dat ik qua energie dan veel beter door mijn dagen kom dan als we ongezond gegeten hebben (wat we uiteraard evengoed regelmatig doen).
4 jaar geleden
Ik bak in de ochtend bananen pannekoekjes. Erg voedzaam en zo klaar.
Mijn kids zijn er ook dol op.
Per persoon:
1 banaan
2 eieren
Blauwe bessen of ander fruit en honing.
-Banaan prakken en eieren erbij klutsen
-met een opscheplepel pannenkoekjes in een koeken pan met beetje olijfolie.
Ik haal er zo’n 4 pannenkoekjes uit. Op Een bord met wat blauwe bessen en beetje honing erover. Jummmm
4 jaar geleden
Ik eet vandaag: Bananenbrood zonder suiker (geen toegevoegde suikers) https://www.ah.nl/r/1192904
Ook dit recept is zo gemaakt en het brood voor meerdere dagen te gebruiken in de koelkast. Voedzaam en met natuurlijke suikers (dadels)