14 Reacties

3 jaar geleden

Heb je de Difrax flessen al geprobeerd? Die werkt hier perfect! Ik heb ook ellende gehad met avent flesjes en dr brown😬 hier hield hij dan weer niet van brede spenen… ik heb geen ervaring met de tommee tippee fles helaas

3 jaar geleden

Wij hebben ook al 5 verschillende soorten flessen staan…

3 jaar geleden

Omg.... Ik heb inmiddels volgens mij alle merken in de kast staan. Vandaag zijn haar lip en tongriem geklieft, dus de zoektocht gaat waarschijnlijk weer opnieuw beginnen.

3 jaar geleden

Een grotere speen geen oplossing? Of zelf gaatje iets groter maken..

3 jaar geleden

Met de dr.Browns flessen moet je die even terugdraaien (beweging als een soort kinderslot met een klik naar beneden tegen de klok in) en dan gebeurd er niks meer, lekt hij niet meer. Hadden wij ook aan het begin en zijn erachter gekomen dat het zo moet. Succes!

3 jaar geleden

Ik heb t zelfde probleem. Bij zowel dr brown loopt speen 2 vast en bij speen 3 zit de voeding er binnen 10 min in en heeft ze er last van. Word er gek van!

3 jaar geleden

Reactie op Amanda-G

Met de dr.Browns flessen moet je die even terugdraaien (beweging als een so ...
Ik begrijp het niet helemaal 🥲 bedoel je de witte schroefdop of het groene ventiel? Dochter had gisteren na de Philips avent enorme koliekaanvallen dus ik denk dat ik toch bij de brown blijf..

3 jaar geleden

Ik begrijp het niet helemaal 🥲 bedoel je de witte schroefdop of het groene ...
Ik bedoel nadat je de melk in het flesje hebt gedaan. Doe je dat groene onderdeel erin, daarna de dop met één klik/draai tegen de klok in draaien. Zodra je die klik hoort, gewoon weer met de klok mee dichtdraaien. Je ziet vanzelf dat het groene onderdeel dan niet eens volloopt. Dan moet het goed gaan.

3 jaar geleden

Hier deze flesjes in huis (gebruik ze om gekolfde bv te geven) en heel tevreden van.

3 jaar geleden