52 Reacties
4 jaar geleden
Hier hetzelfde, alleen zou ik ongeveer 7 weken moeten zijn maar gaf de echo 6+2 aan en het hartje klopte traag. Vond de vk geen goed teken. Ik heb maandag nieuwe echo en in de tussentijd alle reacties online al gelezen die er zijn, die oprecht 2 kanten op gaan. Er zitten ook positieve verhalen tussen met goede afloop! Het is hopen op een wondertje 🙏 Heel veel sterkte met het wachten, dat is het meest lastig vind ik.
4 jaar geleden
Hier hetzelfde, alleen zou ik ongeveer 7 weken moeten zijn maar gaf de echo ...
Ja indd dat heb ik dus ook 50/50 en helaas hebben we het zelf niet in de hand…. Hoop dat je maandag een goeie echo hebt 😇
4 jaar geleden
Wat spannend! Heel herkenbaar, ik had mijn eerste echo met 6+2 met een traag kloppend hartje. Met 9+1 een prachtige echo met een mooi kloppend hartje. Blijf positief!❤️
4 jaar geleden
Wat is een traag kloppend hartje op die termijn van 6-7 weken dan? Gewoon vraag uit interesse. Ik hoop dag het de positieve kant uitgaat voor jullie ❤️.
4 jaar geleden
Wat is een traag kloppend hartje op die termijn van 6-7 weken dan? Gewoon v ...
Ik had het ook ruim 2 weken geleden. Het hartje klopte traag maar gaf de verloskundige aan, dat was normaal voor de termijn, omdat het hartje pas net was begonnen met kloppen (6+2). Afgelopen week weer geweest en een prachtig, sterk kloppend hartje mogen zien en zelfs 3 dagen vooruit gezet. Maak je zelf niet gek, het hartje moet is pas net ontwikkelt. 🍀
4 jaar geleden
Wat fijn om in in ieder geval wat positieve verhalen te lezen en dat we niet de enige zijn hier in. Hopelijk gaat dit bij iedereen goed op en kunnen we ons kindje gezond en wel op de wereld zetten 🥰
4 jaar geleden
Reactie op maja94
Bij ons is een traag kloppend hartje helaas geëindigd in een miskraam desti ...
Wat vreselijk! Nu weer opnieuw zwanger?
4 jaar geleden
Reactie op Tanniie
Ik ben vandaag ook 6,4 en het is ook een traag kloppend hartje. Ze was niet ...
Verschrikkelijk he die zenuwen, hoop dat je dinsdag een goeie echo krijgt!
4 jaar geleden
Reactie op maja94
We zijn nu voor de 4e keer zwanger van ons 1e kindje. We zijn morgen 10 wek ...
Dat is super fijn!
4 jaar geleden
Hoi! Ik had met 6 weken ook een echo gehad met een traag hartje (hij klopte nog niet zo sterk). Gisteren weer een echo gehad en nu klopte het hartje wel heel sterk! Snelle en goed zichbare hart ritme.
Kan zijn dat je nog iets te vroeg was en het hartje nog in ontwikkeling zat. Meeste risico op een miskraam is tussen week 6 en 7 omdat dan het hartje goed moet gaan kloppen. Ik duim voor je!
4 jaar geleden
Hier hetzelfde, alleen zou ik ongeveer 7 weken moeten zijn maar gaf de echo ...
Heel veel succes vandaag met je echo, laat je even weten hoe het is gegaan? 🙏
4 jaar geleden
Reactie op Chantiej87
Heel veel succes vandaag met je echo, laat je even weten hoe het is gegaan? ...
Dankje wel. Helaas was het niet goed.. De vk was al niet zo hoopvol gezien ik vorige week al 7 weken had moeten zijn en het hartje dan al goed op gang had moeten zijn. Helaas vandaag gezien dat het inderdaad gestopt was. :( wel heel verdrietig, maar ook fijn dat er nu duidelijkheid is. (Het was een lange week!!) Hopelijk gaat het bij jou wel de goede kant op! Wanneer is je echo?