7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies tussen mijn borsten steeds een irritant soort knakje als ik lig. Word er krankjorum van. Denk iets met maagzuur bij mij.

4 jaar geleden

Hi, hier ook last van gehad, soort van slapende hand gevoel alleen dan op die plek! Ik had dit voornamelijk bij bepaalde houdingen alsof er dan wat klem zat. Bij mij is dit na t indalen gestopt en heb het nu al een aantal weken niet meer gehad.

4 jaar geleden

Middenrif wat opzij wordt gedrukt wellicht?

4 jaar geleden

Is het niet gewoon een trillende spier? Ik heb daar zelf ook regelmatig last van sinds 2 weken. Denk dat t komt omdat er meer druk op komt te staan.

4 jaar geleden

Zoooo dit had ik gisteren ook. Dacht dat mn hart 200 bpm maakte. Geen idee wat dat was

4 jaar geleden

Heb ik ook op de rand van mijn bh band onder mijn rechter borst. Vaag zeg! Haha. Heb het ook een aantal weken. Trillend spiertje lijkt het. Grappig dat meerdere hier last van hebben, zwangerschaps kwaal dus ? Hartkloppingen Heb ik ook, kan ook komen doordat je meer bloed in je lijf hebt.

4 jaar geleden

Haha, ja klinkt heel bekend. Bij de 24 week controle nagevraagd. Schijnbaar ligt het aan het groeien van de baarmoeder en de organen die opzij geschoven worden