20 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk niet dat dit muggenbeten zijn want dat is te veel bij elkaar maar eventueel mijt in het bedje ?

3 jaar geleden

Gebruiken ze misschien wasverzachter of ander wasmiddel? Of idd wat al gezegd word misschien bedmijt

VRIEND

3 jaar geleden

Eerste waar ik aan denk zijn mijten, hebben je moeder en zus ook dit soort plekken? Wanneer is het ontstaan? Dan bedoel ik na binnenkomst of na het slapen of na iets anders? Wonen je moeder en zus vlak bij elkaar?

3 jaar geleden

Reactie op Piru

Eerste waar ik aan denk zijn mijten, hebben je moeder en zus ook dit soort ...
Dat is het gekke, gebeurde beide keren snachts NAAR Ander adres (150km bij elkaar vandaan) Ander bed Ander beddengoed Niemand anders in huis ergens last van ….

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op deleukste

Dat is het gekke, gebeurde beide keren snachts NAAR Ander adres (150km bij ...
Wauw ja dat is inderdaad wel bijzonder 🤔

3 jaar geleden

Klinkt stom bedwants? Die worden snachts actief en krijg je rode bultjes plekjes van

3 jaar geleden

Hebben ze misschien huisdieren waar hij allergisch voor zou kunnen zijn?

3 jaar geleden

Reactie op SELADEMAMA

Hebben ze misschien huisdieren waar hij allergisch voor zou kunnen zijn?
Ze hebben allebei een kat en een hond… Maar overdag ook vaak geweest en dan nooit last.. Zo’n mysterie

3 jaar geleden

Reactie op deleukste

Ze hebben allebei een kat en een hond… Maar overdag ook vaak geweest en d ...
Wel apart inderdaad.. 😕

3 jaar geleden

Gebruiken ze heel toevallig hetzelfde wasmiddel/wasverzachter?

3 jaar geleden

Reactie op 123_abc_123

Gebruiken ze heel toevallig hetzelfde wasmiddel/wasverzachter?
Dat ga ik even checken👍

3 jaar geleden

En weet je het al? Ik heb geen idee maar ben wel nieuwsgierig of het door die wasverzachter komt of wasmiddel.

3 jaar geleden

Reactie op dedebebe

En weet je het al? Ik heb geen idee maar ben wel nieuwsgierig of het door d ...
Nee niet hetzelfde… totaal andere zelfs, ene vloeibaar wasmiddel en de ander wasvellen van ander merk. Ik vind het echt een raadsel 😅 bij KDV herkennen ze het ook niet

3 jaar geleden

Geef je misschien een campingbedje mee? Wat je thuis dus niet gebruikt en misschien wel meegeeft als hij uit logeren gaat?

3 jaar geleden

Reactie op mamma big

Geef je misschien een campingbedje mee? Wat je thuis dus niet gebruikt en m ...
De ene keer wel (maar hij heeft al heel vaak in dat bedje geslapen zonder problemen) De andere keer sliep hij in een ander bedje 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Gebruiken ze misschien hetzelfde parfum? Dat het door knuffelen kan komen? 😅

3 jaar geleden

Een allergische reactie op bepaald eten misschien? Of bloemen?

3 jaar geleden

Hoelang was het logeren uit elkaar? Volgensmij bij de 5e en 6e ziekte kunnen ze bultjes krijgen die weer terug kunnen komen (later dus) in een situatie van stress (weg bij mama?)

3 jaar geleden

Update, we hebben uiteindelijk een dermatoloog hiernaar laten kijken en die zegt toch muggenbulten… bij babies kunnen die “scatteren” en dus als heel veel kleine bultjes zichtbaar worden..

3 jaar geleden

Fijn om te weten dat het niks ernstigs is, en misschien een reisklamboe of zo’n klamboe voor over het reisbedje voor je lieve vriendje 🙂