Ons zoontje heeft nu al voor de 2e keer na een logeerpartij flinke uitslag (zie foto)
Logeren was 2 keer bij andere mensen (ene keer zus, andere keer moeder) en in een ander bedje
Hij heeft het alleen op z’n hoofd, en de vorige keer ook armen toen hij met blote armen had geslapen
Hij lijkt er verder geen last van te hebben (geen koorts geen jeuk). De vorige keer waren de bultjes na ongeveer een week weer weg
Iemand die enig idee heeft wat dit kan zijn?? Kunnen muggenbultjes er zo uitzien?
Eerste waar ik aan denk zijn mijten, hebben je moeder en zus ook dit soort plekken?
Wanneer is het ontstaan? Dan bedoel ik na binnenkomst of na het slapen of na iets anders?
Wonen je moeder en zus vlak bij elkaar?
Eerste waar ik aan denk zijn mijten, hebben je moeder en zus ook dit soort ...
Dat is het gekke, gebeurde beide keren snachts NAAR
Ander adres (150km bij elkaar vandaan)
Ander bed
Ander beddengoed
Niemand anders in huis ergens last van
….
En weet je het al? Ik heb geen idee maar ben wel nieuwsgierig of het door d ...
Nee niet hetzelfde… totaal andere zelfs, ene vloeibaar wasmiddel en de ander wasvellen van ander merk.
Ik vind het echt een raadsel 😅 bij KDV herkennen ze het ook niet
Hoelang was het logeren uit elkaar? Volgensmij bij de 5e en 6e ziekte kunnen ze bultjes krijgen die weer terug kunnen komen (later dus) in een situatie van stress (weg bij mama?)
Update, we hebben uiteindelijk een dermatoloog hiernaar laten kijken en die zegt toch muggenbulten… bij babies kunnen die “scatteren” en dus als heel veel kleine bultjes zichtbaar worden..