9 Reacties

4 maanden geleden

Wij werken o.a met pictogrammen en zijn gestart met logopedie

4 maanden geleden

Reactie op Kayleigh_xx

Wij werken o.a met pictogrammen en zijn gestart met logopedie
Wij hebben ook al even logopedie. Maar zie weinig verschil.

4 maanden geleden

Reactie op MamavanEmy

Wij hebben ook al even logopedie. Maar zie weinig verschil.
Misschien bij een ander proberen, of een doorverwijzing naar t ziekenhuis

4 maanden geleden

Reactie op Kayleigh_xx

Misschien bij een ander proberen, of een doorverwijzing naar t ziekenhuis
Hoezo ziekenhuis eigenlijk?

4 maanden geleden

Reactie op MamavanEmy

Hoezo ziekenhuis eigenlijk?
Audiologisch centrum

4 maanden geleden

Herkenbaar had mijn zoontje ook en conclusies vocht achter de trommelvliezen ..buisjes gekregen en het vele en heftige boos zijn was weg misschien eens de oren laten controleren door de KNO

4 maanden geleden

Reactie op Melissje30

Herkenbaar had mijn zoontje ook en conclusies vocht achter de trommelvliez ...
Had hij ook last van z'n oren? Onze dochter heeft nog nooit oorontsteking gehad ofzo of pijn

4 maanden geleden

Reactie op MamavanEmy

Had hij ook last van z'n oren? Onze dochter heeft nog nooit oorontsteking g ...
Ja soms oorontsteking en toch zij ons gevoel dat klopt niet die kon kwaad worden om de kleinste dingen frustratie en toen bleek vocht achter de trommelvliezen buisjes gekregen en heel ander kind ervoor terug gekregen niet meer zo heftig boos of gefrusteerd

4 maanden geleden

Oei, lijkt me een erg moeilijke en lastige situatie voor jullie allemaal! Wij hebben ondervonden dat als ons zoontje wat mee mag helpen (of komen kijken) bij het koken dat die meer gericht is om dan ook te eten. Ik laat hem niet met een scherp mes snijden he, maar wel eens in de pot roeren, mee de quiche beleggen, groentjes wassen,.. en als die niet meer wilt gaat die terug spelen, maar dan is die meer geneigd om nadien ook te eten. Zo heeft die ook al veel benamingen van voedsel leren kennen. Maar spreken is bij ons niet echt een moeilijkheid, eten meer