27 Reacties

3 jaar geleden

Naar mijn idee valt het klein.

3 jaar geleden

Ik vind c&a op maat vallen!

3 jaar geleden

C&a valt naar mijn mening heel wisselend. Ene keer klein andere keer weer ruimer.. Jasjes zou ik zelf groter nemen vooral met het oog dat het binnenkort weer kouder wordt en je dan vestjes of truitjes aan gaat doen oid

3 jaar geleden

Klein..

3 jaar geleden

Op maat 😊

3 jaar geleden

Hier perfect op maat!

3 jaar geleden

Bij ons valt het klein en geen stretch

3 jaar geleden

Klein!

3 jaar geleden

Een maat kleiner! 56 is 50 etc.

3 jaar geleden

Klein, ik neem altijd een maatje groter.

3 jaar geleden

Vind ook klein vallen, zou zeker 80 doen ook ivm winterkleding nog eronder

3 jaar geleden

Beter een maat groter dan een kleiner!!

3 jaar geleden

Veel te klein!

3 jaar geleden

Klein idd. Zou jasje maatje groter nemen

3 jaar geleden

Ik vind C&A ook klein vallen.

3 jaar geleden

Klein en krimpt bij mij ook nog eens bij iedere wasbeurt (en droger) terwijl dat bij andere kleding niet gebeurt

3 jaar geleden

Hier de ervaring klein! Ik had allerlei kleertjes maat 62. Heb niet alles aan kunnen doen want het leek net 50/56 en toen ik daar achter kwam was ze nog net geen 56 cm en paste het nog maar net. En dan eerder net niet haha. Vooral broekjes vind ik kleiner uitvallen! En soms heb je een 2pack aan truitjes/broekjes etc, en zie je ook dat de een kleiner is dan de ander maar wel beide dezelfde maat.

3 jaar geleden

Ik vind de maat van c&a echt irritant, onze dochter zit met lengte iets bovengemiddeld waardoor c&a rompers en jumpsuits en eendelige pakjes altijd te kort/strak tussen de benen zijn en om haar buik is het nog veeeell te los.

3 jaar geleden

Op maat maar iets groter nemen als je denkt dat je er iets langer mee wilt doen. Eenmaal niet meer helemaal zijn maat, zit het echt kleiner/strakker dan andere merken had ik gemerkt. Dus iets aan de kleine kant wel

3 jaar geleden

Ik zou winterjas sowieso groter bestellen, moet over dikke kleding heen...