11 Reacties

3 jaar geleden

Momenteel is het 22 graden in de slaapkamer. Ze heeft nu aan: hema pyjama met lange mouwen en een spaghettiband romper eronder. En de puckababy zomerdeel met mouwen. Snachts voel ik altijd aan haar nekje. Als die koud aanvoelt krijgt ze nog een dun dekentje. Gelukkig is het niet een kind die het hele bed afstruint dus hier is de deken een lifesaver.

3 jaar geleden

Ooh mijn zoon slaapt nog in een normale pyama en een romper maar hij ligt altijd boven de dekens en zijn wangen handjes voeten nekje altijd wel fris en mijn slaapkamer is eigelijk altijd fris/koud

3 jaar geleden

Het is bij haar 22 graden in de slaapkamer. Dus een romper met spaghetti bandjes en daarover gewoon een pyjama trui. Geen broek geen sokken. Wel een slaapzak tog 0.5 zonder mouwen. Gisteren middag had ze gewoon natte haren in bed van het zweet.

3 jaar geleden

Hier doe ik hem een romper lange mouw aan en een slaapzak 1,5 tog. Geen broekje of pyjama

3 jaar geleden

Hier een koukleum... Kamer 24 graden en slaapt in body korte mouw, pyjama lange mouw en lange broek en slaapzak 2 TOG... Heb en geprobeerd met 0,5 TOG maar werd elk uur wenend wakker...鈽癸笍 Na 3 keer wakker die nacht, terug dikke slaapzak en sliep perfect door... Morgen komt onze slaapzak van 1 TOG aan en wil ik wel proberen of het daarmee ook lukt

3 jaar geleden

Hier nu een romper spaghettibandjes, pyjamatop korte mouw (van een zomerpyjama) en een lange broek (van een winterpyjama), en een slaapzak met mouw 1,5TOG.

3 jaar geleden

Maar waarom een slaap zak? Mijn zoon heeft er nooit in geslapen 馃檲 dus ik weet niet zo goed wat die aan moet馃檲

3 jaar geleden

Reactie op V_Donna

Maar waarom een slaap zak? Mijn zoon heeft er nooit in geslapen 馃檲 dus ik w ...
Zijn ze inmiddels gewoon gewend. Plus ze kunnen het niet van zich af duwen en het koud krijgen omdat de slaapzak aan is

3 jaar geleden

Reactie op V_Donna

Maar waarom een slaap zak? Mijn zoon heeft er nooit in geslapen 馃檲 dus ik w ...
Omdat je kind kan stikken in een deken. Een slaapzak is wel veilig. Ik zou zeggen niet te laat om nog eentje aan te schaffen?

3 jaar geleden

Reactie op Happymom14

Hier doe ik hem een romper lange mouw aan en een slaapzak 1,5 tog. Geen bro ...
Idem!

3 jaar geleden

Reactie op M542

Omdat je kind kan stikken in een deken. Een slaapzak is wel veilig. Ik zou ...
Heb nog nooit een slaapzak gebruikt gezien zowel mijn zoon als dochter het nooit prettig hebben gevonden ze sliepen heel slecht met een slaapzak aan