12 Reacties
4 jaar geleden
Onze zoon is nu 7 weken en wij wonen op Aruba, ik dacht ook dat het een bepaalde leeftijd Had voordat je mocht zwemmen.
Ik heb het gevraagd aan het consultatiebureau hier en die zeggen dat je gewoon de zee of zwembad in mag gaan en dat je zelf aan moet kijken of ze het al lekker vinden of niet.
Wij hadden het geprobeerd met 6 weken dat was nog geen succes hij had het erg snel koud dus ik zou gewoon beetje aftasten wat hij lekker vind.
4 jaar geleden
Ik heb dat ook aan CB gevraagd omdat wij als hij 10 weken is op vakantie gaan. Zij zei bij mij dat baby's voor 3 maanden er teveel prikkels van krijgen dus het vaak niet leuk vinden, maar dat het wel mag. (Denk niet dat ik het ga proberen haha)
4 jaar geleden
Reactie op Happy2022
Ik heb het donderdag gevraagd bij cb en daar zeiden ze na de 1ste vaccinati ...
Ja ik vroeg dat ook bij ons bij de cb, en zij zei nee vaccibaties maakt niet uit...alleen dus dat hij overprikkeld zou raken van een zwembad. Maar bij jullie dus wel? Nou ja ik ga toch bij 10 weken dus ga het toch niet doen uiteindelijk, maar toch.
10 maanden geleden
Ik ben nu ah lezen over chloor(dampen)en invloed daarvan op de longetjes enz. alhoewel ik al stond te trappelen stel ik het om deze reden toch nog even uit :)