Hoi Allemaal! Met dit mooie weer lijkt mij het leuk om met de kleine in de tuin in een badje te gaan. Ik zie bij veel zwembanden vanaf 6 maanden staan. Ons zoontje is 4 maanden maar wel vrij groot.( 7 kg) Hij kan al rechtop zitten. Heeft iemand tips? hoe doen jullie dat? vast houden in het water vind hij snel saai worden haha. Hij wilt alles zelf doen.
Die heb ik ook! Gaat prima. Wel iets te groot nog maar je moet er sowieso t ...
Natuurlijk deze gebruiken we alleen als we samen in de jacuzzi zitten. Ze heeft het water tot haar borst, dat vind ze heerlijk, maar Zale kan ook al goed zitten.
Natuurlijk deze gebruiken we alleen als we samen in de jacuzzi zitten. Ze ...
De mijne zit beetje schuin naar dat is meer omdat hij het heerlijk vind om als een zuignap aan die band de lebberen 😂 wij gebruiken hem ook in de jacuzzi trouwens, zo toevallig
De mijne zit beetje schuin naar dat is meer omdat hij het heerlijk vind om ...
Onze meid gaat scheef hangen met haar hoofd tegen de rand in chill stand haha. Ik heb ook nog zo'n rode band gesteld waarin ze op haar buik kan dobberen.
Wij hebben een float en zo'n rode swimtrainer. Die float gebruiken ze ook bij een babyspa dus die kan al vanaf heel klein en die swimtrainer is vanaf 3 maanden.
Ik zou nog geen zwemband doen waar ze in moeten zitten zeg maar.
Verschilt per kind. Onze meid kan al prima zitten met enkel een hand in haar zij. Dus ze kan ook prima en een band zitten. Een kind wat iets minder goed kan zitten zou ik het ook niet doen.
Ja maar die van jou is 6 maanden zie ik. Die van haar en van mij is 4 maand ...
Die van mij is 6 maanden, maar 10 weken te vroeg geboren. Haar gecorrigeerde leeftijd is dus 4 maand en de ontwikkeling van een prematuur past ook bij de gecorrigeerde leeftijd. Ze is ook nog maar 5,6 kilo en past net in maat 62.