20 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze band daar ligt hij met zijn buikje in. Deze is vanaf 3maanden dus als je zwemband 3maanden opzoekt heb je hem zo gevonden

3 jaar geleden

Onze meid zat prima in deze van de blokker. Daar staat op vanaf o jaar

3 jaar geleden

Swimtrainer rood is dacht ik vanaf 5kg en hoofdje rechtop kunnen houden

3 jaar geleden

Reactie op Femke338

Onze meid zat prima in deze van de blokker. Daar staat op vanaf o jaar
Die heb ik ook! Gaat prima. Wel iets te groot nog maar je moet er sowieso ten alle tijden bij blijven :)

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Swimtrainer rood is dacht ik vanaf 5kg en hoofdje rechtop kunnen houden
Vanaf 6 kilo en 4 maanden. Maar met 5,80 gaat het ook al goed. Hoofdje hoeft niet omhoog gehouden te worden. :)

3 jaar geleden

Reactie op Eliseee96

Die heb ik ook! Gaat prima. Wel iets te groot nog maar je moet er sowieso t ...
Natuurlijk deze gebruiken we alleen als we samen in de jacuzzi zitten. Ze heeft het water tot haar borst, dat vind ze heerlijk, maar Zale kan ook al goed zitten.

3 jaar geleden

Reactie op Femke338

Natuurlijk deze gebruiken we alleen als we samen in de jacuzzi zitten. Ze ...
De mijne zit beetje schuin naar dat is meer omdat hij het heerlijk vind om als een zuignap aan die band de lebberen 😂 wij gebruiken hem ook in de jacuzzi trouwens, zo toevallig

3 jaar geleden

Deze heb ik bij de action vandaan. Ze is 4 maanden en weegt ongeveer 6,5 kilo. Ze zit er perfect in en heeft de tijd van haar leven 😂

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook deze! Werkt heel fijn hoor.

3 jaar geleden

Vanaf 6 kilo en 4 maanden. Maar met 5,80 gaat het ook al goed. Hoofdje hoef ...
Dank voor je aanvulling. We hoorden laatst over deze van bekenden en heb blijkbaar alleen opgeslagen dat hij nog net te klein was😅

3 jaar geleden

Reactie op Eliseee96

De mijne zit beetje schuin naar dat is meer omdat hij het heerlijk vind om ...
Onze meid gaat scheef hangen met haar hoofd tegen de rand in chill stand haha. Ik heb ook nog zo'n rode band gesteld waarin ze op haar buik kan dobberen.

3 jaar geleden

Wij hebben een float en zo'n rode swimtrainer. Die float gebruiken ze ook bij een babyspa dus die kan al vanaf heel klein en die swimtrainer is vanaf 3 maanden.

3 jaar geleden

Ik zou nog geen zwemband doen waar ze in moeten zitten zeg maar.

3 jaar geleden

Verschilt per kind. Onze meid kan al prima zitten met enkel een hand in haar zij. Dus ze kan ook prima en een band zitten. Een kind wat iets minder goed kan zitten zou ik het ook niet doen.

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook de baby float van de action!

3 jaar geleden

Ons zoontje van 5,5 maand zit/hangt hier ook heerlijk in!

3 jaar geleden

Hoe warm is jullie water in het zwembad?

3 jaar geleden

Reactie op rasj

Hoe warm is jullie water in het zwembad?
Wij hebben een jacuzzi. Als het warm is buiten staat hij op 35 graden, anders 38

3 jaar geleden

Reactie op Femke338

Verschilt per kind. Onze meid kan al prima zitten met enkel een hand in haa ...
Ja maar die van jou is 6 maanden zie ik. Die van haar en van mij is 4 maanden.. vindt ik nogal een verschil

3 jaar geleden

Ja maar die van jou is 6 maanden zie ik. Die van haar en van mij is 4 maand ...
Die van mij is 6 maanden, maar 10 weken te vroeg geboren. Haar gecorrigeerde leeftijd is dus 4 maand en de ontwikkeling van een prematuur past ook bij de gecorrigeerde leeftijd. Ze is ook nog maar 5,6 kilo en past net in maat 62.