9 Reacties

één maand geleden

Het was ons ook opgevallen. Dacht eerst dat het een periode was waarin ze extra veel 's nachts plaste, maar denk toch dat het aan de luiers ligt.

één maand geleden

Neem maatje kleiner .

één maand geleden

Hier ook, de luier wordt echt vochtig aan de buitenkant. Ik hoorde dat er super veel klachten zijn. Maatje kleiner of groter hielp niet bij beide kindjes.. dus ik maak ze op en dan maar op zoek naar wat anders

één maand geleden

Weet niet waar he woont maar ik sfeer bij dm eigen merk

één maand geleden

Eens hoor! Zijn helemaal niet 'verbeterd'. Nog geen luiers weer gevonden die net zo goed waren als de 'oude' kruidvat luiers. 😅

één maand geleden

Klopt! Had zelf nog voorraadje oude toen ze op de opvang al over waren. Hij lekte daar echt veel vaker door opeens. En nu ook thuis. Vandaag nog; lange rit in de auto, helemaal droog voor vertrek. Aangekomen (1,5 uur later) kleine plas in de luier maar wel in zijn lies en op zijn bil doorgelekt. ‘S nachts/ ‘s ochtends ook vaak. Ik heb nog niet kunnen vinden waar ik melding kan maken hiervan…🤓

één maand geleden

Reactie op Sje83

Weet niet waar he woont maar ik sfeer bij dm eigen merk
Oh dat is nog een optie om te kijken. Ga binnenkort toevallig nog daarheen. Heb je gewone luiers of broekjes dan? De zwemluiers bevallen ons prima

één maand geleden

Reactie op Heusi

Oh dat is nog een optie om te kijken. Ga binnenkort toevallig nog daarheen. ...
Ik heb gewone luiers vind broekjes nog niks

één maand geleden

Reactie op Heusi

Klopt! Had zelf nog voorraadje oude toen ze op de opvang al over waren. Hij ...
service@luiers.kruidvat.nl