7 Reacties

3 jaar geleden

Nee. Alleen hero en zelf jhbpm nu toegevoegd. Bij onze oudste alleen hero standaard en comfort+. Het wordt ook niet aangeraden om steeds van voeding te wisselen. Daar krijgen ze namelijk extra krampjes van, omdat ze dan weer aan de andere voeding moeten wennen. Dat wennen aan een voeding kost ongeveer 2weken steeds.

3 jaar geleden

Ons werd aangeraden om nan evolia te gegen toen we overschakelden van borstvoeding naar kunstvoeding. Dit was beter voor de overschakeling dan een "gewone" kunstvoeding. Maar wij wonen in België dus ik weet niet of jullie dit in Nederland ook kunnen kopen. Ons dochtertje heeft nooit last gehad van krampjes.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Kruidvat kreeg hij hier veel krampjes van en hij zat helemaal verstopt nu heb ik nutrilon en dat is 100x beter. Maar je moet inderdaad niet te vaak van voeding wisselen daar kunnen ze ook heel slecht op reageren.

3 jaar geleden

Nurrilon heb ik staan als ik geen genoeg melk heb of als ik moet bij voeden

3 jaar geleden

Wij zijn van borst overgestapt op kruidvat, problemen met oplossen heb ik niet, geen klontjes ofzo.. ook qua krampjes niet veel problemen, ze heeft er af en toe een paar, niet heel heftig, maar dat lijkt mij er ook een beetje bijhoren en had ze met bv ook..

3 jaar geleden

Onze osteopaat geeft gekeken welke voeding het beste bij haar past middels kinesiologie. Als je een andere voeding geeft dan kan de kleine daar krampjes van krijgen!

3 jaar geleden

Kijk de keuringsdienst van waarde over flesvoeding tot 6 maanden eens terug. Verschillen zijn echt minimaal Merk nu wel enorm verschil tussen koemelk (hero nutrasense blauw) en geitenmelk (pure goat company). Overgestapt ivm veel slijm vorming in de keel. Maar uk komt nu weer om de 2a3uur. Op de hero om de 4a5uur, dus dat scheelt nogal. Geitenmelk is lichter verteerbaar, maar hij werkt het weg alsof hij gebakken lucht krijgt. Als geitenmelk niet de oplossing van het vele slijm is, gaan we weer terug naar Hero