11 Reacties

3 jaar geleden

Hee, Ik zag toevallig bij kruidvat allemaal Nijntje versieringen en bekers en bordjes etc met 50% korting, dit heb ik gekocht en laat een taart maken met Nijntje erop. De verjaardag is vanaf 14.00u. Ga verder gewoon drinken en hapjes halen mochten mensen wat langer blijven zitten dan doe ik nog mini pizzaatjes en mini worsten- , saucijzen- en kaasbroodjes! Ik had eerst vanalles voor te versieren op Ali gezien wat ik wilde bestellen alleen nu dan toch Nijntje. Volgend jaar dan maar 🤣

3 jaar geleden

Wij hebben onze directe familie uitgenodigd om overdag even langs te komen. (Ca. 20 personen inclusief kindjes). Qua versiering wat standaard vlaggetjes in huis en wat random versiering. We hebben tompouces en cakejes met fotootjes van onze dochter laten maken bij Hema. Het bezoek verspreidde uit zichzelf mooi over de dag en we hebben het ritme van haar gewoon aangehouden qua slaapjes en eten. En dit was een goede keuze, ik heb haar de hele dag zo zien genieten van het bezoek en de aandacht. Ze is geen moment overweldigd of vervelend geweest omdat het zo chill ging. Kortom, eigenlijk hebben we echt niks bijzonders gedaan, maar was het echt een hele fijne en leuke dag samen, zou het volgend jaar precies zo weer doen.. Unpopular opinion: ik ben echt anti cakesmash. Wat een verspilling van voedsel is dat..

3 jaar geleden

Wij hebben thema wild one 🥰 We hebben een zaaltje gehuurd en versieren het met dit thema. We hebben best een grote familie/vriendenkring vandaar wat gehuurd en vieren dit met een bbq ❤️

3 jaar geleden

Wij hebben zelf een paar slingers, balonnen... opgehangen en mooie fotos gemaakt. Taartje gehaald, voor de kleine donutjes. Niet groots dus maar wel leuk

3 jaar geleden

Ik vier het gewoon klein met alleen naasten als, broers met aanhang en mn ouders. Zelf hou ik niet van teveel gedoe en drukte dus dit is prima 😅 woon toch te verweg van (schoon)familie af. Vanwege Pasen zag ik bij de Hema nijntje versieringen dus dat word het thema, maar ook daar niet teveel van. Gaat om het idee. Wel een leuke outfit voor de jarige en verder haal ik gewoon zoete en hartige hapjes. Ga ik wel iets van een speciaal gebakje voor hem maken en houden we verder gewoon het ritme aan en zien wel wel 🙂

3 jaar geleden

Klein. Opa's, oma's, 2 ooms en tantes, neef en nichtjes. En 2 stelletjes vrienden met kindje van dezelfde leeftijd. Slingers: Hema Taart: Hema (fototaart) I love Hema 😅 en ik ben niet van de fotoshoots, cakesmash en dat soort hippe dingen. Gewoon een gezellig, klein feestje.

3 jaar geleden

Aanvankelijk wilden wij het gewoon net zn 3tjes vieren, maar het is een beetje uit de hand gelopen en nu worden het 3 feestmomenten. Wel allemaal max 10 mensen in totaal dus qua drukte en voorbereiding scheelt het gelukkig wel. Ook worden het allemaal maar halve dagen en valt het hopelijk net tussen zijn dutjes door en anders is het gewoon rustig laten slapen en weer verder wanneer hij wakker is. We hebben een hoop nijntjeversieringen in huis gehaald. Ballonnen, slingers, kaarsjes, een kroontje, een groot naambord waarop zijn geboortedatum en naam staan geschreven. Zijn outfit moet ik nog even kiezen welke van de 3 het gaat worden. Ik kan nooit kiezen wat voor smaak ik qua taart wil dus heb ik 12 verschillende puntjes besteld. Een nijntjetaart zou de boel helemaal afmaken, maar wij lusten die versierde taarten niet.

3 jaar geleden

Ik had alleen familie van 12 tot 14:30. Hij had een eigen taartje van de Hema waar hij lekker in mocht wroeten.

3 jaar geleden

We vieren het met familie 10 mensen. Thema jungle en taart ook in deze thema en verder wat foto’s maken en gezellig klein houden

3 jaar geleden

Super leuk allemaal! Bedankt voor jullie reacties ❤️

3 jaar geleden

Ons thema is ‘in de wolken’ Omdat we niet zo’n heel groot huis hebben, vieren we het morgen en zondag. Morgen is hij echt jarig, dan komt familie en zondag komen vrienden. Van 12 tot 14:30 ongeveer met een leuk bescheiden taartje voor hem 😊