16 Reacties

3 jaar geleden
Wij hebben zelf een bord aangeschaft die er zoieso komt te staan maar als bijv vrienden of familie ook een bord hebben laten maken of iets willen neerzetten mag dat er voor mij best bij...
Vlaggen, balonnen enz hangen wij ook zelf op

3 jaar geleden
Er was een tijdje geleden een topic waarin hier ook over werd gesproken, volgens mij heette het ‘geboortebord’ (oid), misschien kan je daar wat verschillende dingen teruglezen.
De conclusie was dat het heel regionaal verschillend is (en ook per familie/vriendenkring natuurlijk). Er waren mensen die zeiden ‘huh ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat zelf deed’ en er waren mensen die precies het tegenovergestelde zeiden haha.
Wij kiezen, kopen en plaatsen het zelf. Het is bij ons niet gebruikelijk dat dit door iemand anders wordt gedaan.

3 jaar geleden
Ligt er volgens mij ook aan of je een vriendenkring / familie hebt die dat willen doen...
Ikzelf woon pas 2 jaar in gelderland en heb hier totaal geen vriendenkring.
Alleen mijn schoonouders een schoonbroer en een schoonzus. Maar daar weet ik al van dat ze zoiets niet zullen doen...

3 jaar geleden
Nee ik ken dat niet, omg. Breda. Ik heb een hele leuke naamposter via ali gekocht en plak die op het voorraam omdat we een appartement hebben. En ik ga binnen geen ballonnen enzo hangen ik vind dat veel te rommelig, zou daar ook echt niet op staan te wachten als anderen voor mij gaan versieren eigenlijk

3 jaar geleden
Wij hebben zelf een geboortebord voor op het raam. Mijn ouders en schoonouders en schoonzusje hebben de rest van de versiering. Mijn moeder weet wat we wel en niet willen, heeft dit ook aan mijn schoonmoeder door gegeven want als mijn schoonmoeder het gaat doen word het een groot circus, wat we niet willen. We willen best dat iedereen mag zien dat onze dochter er is, maar het moet niet "to much" zijn. Wij wonen in Gelderland.

3 jaar geleden
Wij hebben zelf een geboortevlag gemaakt.
Verder weet ik dat mijn moeder er een plaatst, mijn broer en de buurtvereniging.
Ben benieuwd of mijn schoonfamilie iets doet (voor hen wel 2x gedaan). Bij 3 vrienden heb ik de vlag uitgehangen bij hun kinderen. Benieuw of zij ook iets gaan doen.
Lekker een volle voortuin🤣. Iedereen mag het weten dat ons kleintje er is!

3 jaar geleden
Wij hebben de vorige keer zelf een bord gemaakt en vrienden hebben stiekem ook een bord geplaatst toen wij nog in het ziekenhuis waren. Weet dat bij veel grote vriendengroepen hier de groep vaak een standaard bord heeft dat de groep doorgaat. Soms worden de namen van alle kindjes er op gezet en de nieuwe kleine met een extra groot bordje erbij.