Hi dames
Ik ga binnenkort verhuizen naar Boskoop en ben dus aan het kijken naar een “nieuwe” verloskundige. Woon nu nog in Den Haag waar ik ook bij een vk zit maar dat is te ver weg, helaas. Kan iemand mij een fijne verloskundige aanraden in de omgeving Boskoop/Alphen aan den Rijn/Gouda/Waddinxveen? Alvast bedankt!
Ik woon zelf in een andere gemeente, maar ik ga voor de 13 weken echo naar de praktijk van Wereldkind in alphen, vriendinnetje van mij zit daar ook en is erg tevreden.
Verloskundigepraktijk Boskoop heb ik zelf ook goede ervaringen mee. Ze hebben ook een eigen echo apparaat, dus je mag vaker even spieken.
Anders zou ik er gewoon een paar bellen, kijken waar je een goede klik mee hebt!
Veel plezier in Boskoop! Heerlijke omgeving om te wonen.
Ik ben zelf bij Vivre geweest in Alphen. Ook een hele fijne verloskundige praktijk. Doordat ik nu een tweeling verwacht moet ik naar het ziekenhuis. Anders was ik daar natuurlijk gebleven
Verloskundigepraktijk Boskoop heb ik zelf ook goede ervaringen mee. Ze hebb ...
Dankje! Heb er zo’n zin in. Beetje de rust opzoeken. Ik kom oorspronkelijk uit het groene hart maar woon nu 10 jaar in Den Haag. Beviel in eerste instantie prima maar het is echt zo vreselijk druk geworden de afgelopen jaren 😣