20 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik die van Hunkemöller( katoen ) en nog een bamboe bij wehkamp besteld.

3 jaar geleden

Ik had die van Bressy. Ze zitten/ zaten vooral heerlijk. Praktisch is het soms wat hannessen als je na het drinken de knoopjes moet vastmaken. Overigens kun je ze bij AliExpress voor een paar euro krijgen geloof ik.

3 jaar geleden

Ik heb ook van de Hunkemöller. Maar wel de ‘normaal uitziende’ mooi en erg functioneel!

3 jaar geleden

Oooh nee wat super shit die draag ik ook altijd!

3 jaar geleden

De grijze is nog in S en XL verkrijgbaar zie ik! Of zit je er net tussenin?

3 jaar geleden

Hm heeft ook voorgevormde topjes

3 jaar geleden

Reactie op Maartje111

De grijze is nog in S en XL verkrijgbaar zie ik! Of zit je er net tussenin? ...
Jup heb de L 😓 Dus mega balen dat je eindelijk iets hebt wat lekker zit.. 😅

3 jaar geleden

Voor die van de hunkemoller: welke maat houden jullie aan? Ik zie een groene met gewone maat en de witte/zwarte in cupmaat. In de zwangerschap had ik al een maatje groter maar heb nu helemaal het idee dat ze giga zijn 😅

3 jaar geleden

Reactie op DJfeline

Hm heeft ook voorgevormde topjes
Heb je ze zelf ook? Wat voor maat hou je aan?

3 jaar geleden

Reactie op MPJ

Ik had die van Bressy. Ze zitten/ zaten vooral heerlijk. Praktisch is het s ...
Ik had ook die van bressy, maar daar zit echt totaal geen support in. Borsten hingen zowat op me knieën 😂

3 jaar geleden

Seraphine! https://www.seraphine.com/eu/seraphine-bamboo-nursing-bras-twin-pack/ Deze zijn echt top. Super zacht en een handige opening voor het voeden.

3 jaar geleden

Reactie op CynthiaR

Voor die van de hunkemoller: welke maat houden jullie aan? Ik zie een groen ...
Ooohh. Ik zie inderdaad niet meer de normale bh die ik heb. Die beugelloze is ook fijn! Ik heb m’n borsten laten opmeten en vervolgens online besteld. Er was geen pijl op te trekken. Ik ben van een 70F naar een 80/85D gegaan. Blijkt echt te kunnen. Maargoed. Ik had echt stevige borsten en nu zijn het grote zachte kussens.

3 jaar geleden

Ik heb ook de standaard zwart/witte van de Hunkemöller. Het is een behoorlijk soepele stof. Draag gewoon mijn oude maat.

3 jaar geleden

Reactie op Essss87

Ik had ook die van bressy, maar daar zit echt totaal geen support in. Borst ...
Hahaaa ja dat is wel zo. Je moest niet met een leuk truitje door de stad lopen. Bouncing boobies

3 jaar geleden

Reactie op CynthiaR

Jup heb de L 😓 Dus mega balen dat je eindelijk iets hebt wat lekker zit.. ...

3 jaar geleden

Reactie op CynthiaR

Heb je ze zelf ook? Wat voor maat hou je aan?
Ik heb normaal maat 36/38 van kleding. Heb deze bhs in maat 40 besteld maar had beter 42 kunnen doen. Denk dat mijn borsten 2 cupmaten gegroeid zijn sinds voor de zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Maartje111

Sorry nog een berichtje, ook in het zwart! https://www.bol.com/nl/p/prenata ...
Hmm verzonden door prenatal zelf, dat zou knap zijn 😅 Ik heb het in ieder geval geprobeerd, we zullen zien 🤞 Bedankt!

3 jaar geleden

Ik vind de voedingsbh's van Medela erg prettig. Ze geven steun en zijn ook elastisch genoeg, zodat ze bijna altijd passen. Volgens mij kocht ik ze via de thuiszorgwinkel.

3 jaar geleden

Deze zijn inderdaad héél fijn! Zitten heerlijk en kleden mooi af. Ook de voedingsBHs voor in de nacht zijn top!